Path of Exile - bronie: Sztylety (daggers)

Czy warto używać, cechy i zalety. 

Sztylety (Daggers) to jedna z grup broni jednoręcznych w grze Path of Exile. Same sztylety dzielą się na wariant zwykły i runiczny (Runic Dagger). Oba typy oręża wymagają kombinacji Dexterity i Intelligence, jednakże w różnych proporcjach - z przewagę Dexterity w przypadku zwykłych, Intelligence dla runicznych sztyletów.

Pomiędzy sobą różnią się tylko tym, iż zwykłe sztylety nie mogą mieć cech związanych z zaklęciami, a runiczne nie mają tego ograniczenia. Oba typy sztyletów świetnie nadają się dla postaci klas Shadow, nastawionych na zadawanie obrażeń krytycznych.

Sztylety posiadać mogą cechę zwiększającą szansę na trafienie krytyczne (1) - Increased Global Critical Strike Chance, jeszcze bardziej zwiększające wysoką szansę na trafienie krytyczne. Niektóre egzemplarze sztyletów mogą zamiast tego posiadać zwiększoną szansę na blok (X% Chance to Block), co przydaje się w bardziej defensywnych buildach, nastawionych na wykorzystanie tarczy.

085

Jak każda broń jednoręczna w grze, sztylety mogą posiadać maksymalnie 3 gniazda na kamienie umiejętności (2) , przez co gracze będą niestety zmuszeni do tworzenia bardziej złożonych kombinacji zdolności w oparciu o pancerz na torsie. Postać naturalnie wyposażona może zostać w drugi sztylet (bądź inną broń jednoręczną) lub tarczę.

Sztylety wzmocnić można także w ramach systemu Vendor Recipe System (wyjaśnionego w rozdziale : System Vendor Recipe (receptury):

  • Increased Spell Damage - zwiększenie obrażeń od zaklęć. Opcja dostępna tylko w przypadku zwykłych sztyletów. By je uzyskać, należy zaoferować handlarzowi dowolną broń z kategorii Dagger, 1x Blacksmith's Whetstone i 1x Chain Belt (magiczny, rzadki bądź unikalny). Im wyższa jakość Chain Belt, tym premia potężniejsza.
  • Lightning/Cold/Fire Damage to Spells - zwiększenie obrażeń zadawanych przez zaklęcia żywiołu błyskawic (Lightning), zimna (Cold)bądź ognia (Fire), dostępne wyłącznie dla sztyletów runicznych. By je uzyskać, należy zaoferować handlarzowi broń z kategorii Runic Dagger, 1x Orb of Alteration i odpowiednio Topaz Ring, Ruby Ring bądź Fire Ring.
  • Increased Physical Damage - procentowa premia do fizycznych obrażeń zadawanych przez broń. By ją uzyskać, należy zaoferować handlarzowi 1x broń, 1x Rustic Sash i 1x Blacksmith's Whetstone. Od jakości Rustic Sash zależeć będzie finalny rezultat.
  • Added Damage - punktowa premia do obrażeń broni. By otrzymać ten efekt, należy zaoferować handlarzowi 1x broń, 1x Orb of Augmentation i jedną z butelek -1x Granite Flask, 1x Ruby Flask, 1x Sapphire Flask bądź 1x Topaz Flask, odpowiednio dla obrażeń fizycznych, od ognia, od zimna bądź od błyskawic.

Następnie: Path of Exile - bronie: Laski, kostury (staff)

Spis treści: Path of Exile - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Path of Exile - bronie: Claws (szpony)

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami