Destiny 2 - Nadejście koszmarów: pancerz pogromcy snów

Jak wykonać misję.

Misja Nadejście koszmarów w dodatku Twierdza Cieni do Destiny 2 każe nam zbudować trzy fragmenty pancerza pogromcy snów. Nie wskazuje jednak dokładnie, jak tego dokonać.

Należy zajrzeć do zakładki Zadania i odnaleźć trzy przedmioty - esencję strachu, esencję dumy i esencję odosobnienia. Najedź na nie kursorem, by wyświetlić opis związanego z danym przedmiotem wyzwania.

snow1

Każda z tych esencji to inne wyzwanie związane z główną misją Nadejście koszmarów. W każdym przypadku chodzi o zabijanie konkretnych rodzajów przeciwników. Trzeba zabić 100 przedstawicieli Roju, 100 Upadłych oraz Koszmary poza Księżycem.

Te wytyczne są jasne i proste, być może poza ostatnią. Na osobnej stronie wskazujemy, gdzie znaleźć Koszmary poza Księżycem - są w różnych Ukrytych sektorach.

Po spełnieniu wytycznych danej esencji, należy po prostu udać się do Eris Morn i skorzystać z pulpitu zaklinania, który znajduje się obok niej.

snow2

Tutaj wystarczy kliknąć element pancerza, który pojawi się do wyboru, jeśli spełniliśmy wytyczne esencji. To wszystko, możemy już wyposażyć zdobyty strój.

Spis treści: Destiny 2 - Poradnik, Solucja