Borderlands 3 - Going Rogue: Ambermire, agenci, Archimedes (boss)

Misja główna, w której poszukujemy sojuszniczych szpiegów.

Kolejna misja głównaw Borderlands 3, która rozpoczyna się po ukończeniu zadania The Family Jewel. Zacznij od skierowania się do regionu Floodmoor Basin na planecie Eden-6, gdzie porozmawiaj z Clayem.

174

Weź od niego pistolet Rogue-Sight, dzięki któremu możesz przez celownik wypatrywać charakterystyczne, czerwone punkty. Aby zobaczyć, jak to działa w praktyce warto dotrzeć do zaznaczonych znacznikami trzech skrzyń, użyć lunety, namierzyć takie punkty (1) i strzelać w nie. W ten sposób odblokujesz skrzynie z bronią.

175

Następnie skieruj się w stronę Ambermire. Aby odblokować przejście użyj Rogue-Sight i strzel w trzy punkty (2), które zobaczysz.

176

W nowej lokacji zacznij kierować się w stronę wskazanej bazy. Po drodze będziesz musiał strzelić w kolejny świecący punkt (3), znajdujący się na prawo i w górę od zablokowanego przejścia.

177

W nowej lokacji przestaw dźwignię (4), żeby przywrócić zasilanie, po czym przyjrzyj się czterem ciałom znajdującym się w pomieszczeniu. Następnie skorzystaj z konsoli (5), dzięki czemu zobaczysz scenkę z przeszłości.

Szukanie agentów i dotarcie do doków

Następnie ponownie skorzystaj z komputera, po czym wyskocz przez okno i zacznij podążać w stronę kolejnego znacznika.

178

Celem będzie dotarcie do agenta Dee. Znajdziesz go (6) we wrogiej bazie. Skorzystaj z Rogue-Sight i strzel w czerwony punkt (7) znajdujący się na budynku. Po chwili agent straci swoją przykrywkę i pomoże bohaterowi w walce.

179

Po walce zacznij kierować się w stronę zaznaczonych na mapie skrzynek. Strzelaj w znajdujące się na nich punkty (8) i przesłuchuj nagranie, znajdujące się w środku.

180

Kolejnym celem będzie dotarcie do agenta Quietfoota. Znajdziesz go w klatce (9), którą zrzuć na ziemię przy pomocy dźwigni (10). Okaże się, że była to pułapka. Rozpraw się z przeciwnikami i zabierz ID agenta z klatki.

181

Kieruj się w stronę następnego znacznika, wskazującego doki. Oczyść je z wrogów i zacznij wspinać się po dźwigu (11). Kontynuuj, aż dotrzesz do skanera, z którego skorzystaj.

182

Wejdź na górę po drabinie, przejdź po długim ramieniu i zeskocz na platformę poniżej, gdzie atakiem wręcz zniszcz żelazną przykrywę (12). Zeskocz na dół i odeprzyj wrogi atak, zanim rywale zniszczą skaner. Na koniec udaj się do wskazanego wychodka, gdzie znajdziesz kolejne ID agenta Domino.

Holograf Jabbera i walka z bossem - Archimedesem

Wróć do bazy, w której byłeś już wcześniej i skorzystaj ze wskazanego komputera.

183

Po chwili pojawi się holograficzny Jabber (13), za którym zacznij podążać. Po drodze eliminuj grupy przeciwników, w czym nowy sprzymierzeniec będzie pomagał. Kontynuuj, aż do windy, którą wjedź na górę.

184

Skieruj się we wskazane miejsce, gdzie po chwili rozpocznie się walka z Archimedesem. Przeciwnik potrafi szybko się przemieszczać i przyjmuje różne wielkości. Najważniejsze, to ostrzeliwać go zza przeszkód, ponieważ posiada szybkostrzelny karabin maszynowy (14), który w otwartym terenie zadaje spore obrażenia.

185

Pozostawaj w ruchu, korzystaj z osłon i ostrzeliwuj przeciwnika. W drugiej fazie walki rywal może zwiększyć swoje wymiary i ostrzelać bohatera kulami energii (15), przed którymi odskakuj.

Po zakończeniu pojedynku zaatakuj bryłę po wrogu atakiem wręcz i podnieś fragment klucza. Wróć na pokład Sanctuary i przekaż klucz Tannis, co zakończy misję.

Następnie: Borderlands 3 - Cold as the Grave: Blackbarrel Cellars, Aurelia (boss), Graveward (boss)

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - The Family Jewel: Voracious Canopy, Balex, GenIVIV (boss)

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami