The Sinking City - Delikatna sprawa: Throgmorton, Herbert Glover, lustro, Squint, Stokes (sprawa poboczna)

Próbujemy odkryć, co stało się z kolekcjonerem dzieł sztuki.

Śledztwo poboczne, które możesz rozpocząć po zakończeniu drugiej sprawy fabularnej o nazwie Zagubieni na morzu. Pod koniec śledztwa Throgmorton zleci bohaterowi kolejną sprawę - jeśli zgodzisz się jej podjąć, to automatycznie rozpoczniesz misję o nazwie Delikatna sprawa. Jej celem będzie zdobycie informacji na temat Herberta Glovera.

d063

Zacznij od skierowania się do domu (A na mapie) Glovera znajdującego się w centrum dzielnicy Stary Gaj.

d064

Jest to budynek z wejściem od prawej strony, w którym znajdziesz białe drzwi (1). Po wejściu do środka przygotuj się na odparcie kilku potworów.

d065

Następnie przystąp do zbadania parteru. Zwróć uwagę na posąg (2) oraz gazetę i list, leżące na stole (3).

d066

Po uczynieniu tego skieruj się na górę, gdzie znajdziesz zwłoki Herberta (4). Przyjrzyj się im, po czym w korytarzu sprawdź zarysowaną kartkę (5) i ślady po lustrze (6) na ścianie. Z prawej strony jest jeszcze obraz, któremu się przyjrzyj.

d067

Przejdź do gabinetu na końcu korytarza i sprawdź ślady przy sejfie (7), lustro (8) oraz zbadaj biurko (9), korzystając z oka umysłu.

d068

Zebranie śladów pozwoli skorzystać z retrokognicji. Ustal następującą kolejność wypadków: zabranie lustra (10), strzelanina w gabinecie (11) i zabicie Glovera (12). Odtworzenie sytuacji umożliwi ustalenie ksywki włamywacza - Squint.

Udaj się na posterunek (B na mapie) i wprowadź do archiwum następujące dane:

  • Dowód - Śmierć kolekcjonera sztuki
  • Przestępstwa - Przestępstwa względem mienia
  • Tematy - Podejrzani
  • Dzielnica - Stary Gaj

Otrzymasz kartotekę Squinta, który w rzeczywistości nazywa się Philip O'Connel. Dowiesz się też o jego wspólniku Sidneyu Stokesie. Skieruj się do jego mieszkania (C na mapie) położonego w Muszelkach naprzeciwko dworca.

d069

Na miejscu załatw kilka potworów i udaj się do kuchni. Na stole (13) sprawdź list i mięso na talerzu. Jeśli skorzystasz z oka umysłu, to ślad doprowadzi do pobliskiej szafki (14). Zniszczenie desek odkryje zdjęcie, któremu możesz się przyjrzeć.

d070

Udaj się na górę, gdzie znajdziesz ciało (15) Squinta. Przyjrzyj mu się oraz zbadaj nóż. Jeśli skorzystasz z oka umysłu, to zobaczysz wizję z kobietą mordującą włamywacza. Jeśli podążysz śladem wizji, to dotrzesz do pobliskiej ściany (16), za którą ukrywa się wspólnik Squinta (należy połączyć ze sobą symbole, aby go odkryć). Mężczyzna opowie o wszystkim. Możesz powiedzieć, że wydasz go policji lub puścisz wolno.

Na koniec możesz jeszcze użyć oka umysłu na pobliskiej butelce alkoholu. Po zebraniu wszystkich dowodów wróć do Throgmortona (D na mapie) i powiedz mu o wszystkim. Możesz powiedzieć, że wspólnik włamywacza przeżył lub nie. Na koniec zdecyduj czy chcesz kontynuować poszukiwania zaginionego lustra. Jeśli się zgodzisz, to aktywujesz kolejną poboczną sprawę o nazwie Po drugiej stronie lustra.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami