Bany w Rainbow Six: Siege za wywoływanie lagów nowym sposobem

Spam czatu.

Ubisoft naprawił niedawno błąd (tzw. exploit), który pozwalał użytkownikom Rainbow Six: Siege wywołać u drużyny przeciwnej lag poprzez wstawianie w okno czatu mnóstwa symboli. Francuski wydawca zapowiedział, że gracze, którzy korzystali z metody, otrzymają tymczasowego bana.

Działanie exploitu prezentuje poniższe nagranie. Korzystając z ciągu znaków - zazwyczaj symboli „$”, „>” lub „&” - zawodnicy sprawiali, że zabawa stawała się niemożliwa. Zwiększenie opóźnienia nie dotyczyło jednak oszustów, którzy mogli tym samym zaliczyć kilka łatwych zabójstw.

„Bany kierujemy w stronę graczy, którzy wykorzystywali błąd z oknem dialogowym, by psuć mecze” - napisał Ubisoft na forum Reddit. „Kary będą miały różną długość, w zależności od częstości i wpływu wspomnianych działań”.

Po publikacji oświadczenia przez wydawcę, część graczy zaczęła się obawiać, że otrzymają bana jedynie za nieumyślne wywołanie błędu albo pojedynczą próbę sprawdzenia, czy exploit działa. Ubisoft wziął jednak takich użytkowników pod uwagę.

r1
Deweloperzy nieustannie walczą z oszustami

„Jeśli zrobiliście to mniej niż dziesięć razy, jesteście bezpieczni” - czytamy na forum.

Zobacz: Rainbow Six Siege - poradnik na start

Podobnego rodzaju błędy pojawią się w Rainbow Six: Siege dosyć często. Jedna z postaci mogła przez pewien czas strzelać przez własną tarczę, by potem osłona stała się całkowicie odporna, nawet na ataki wręcz.

Źródło: Reddit

Reklama

Skocz do komentarzy (7)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (7)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami