Resident Evil 2 - wkładka elektroniczna, wschodnia część laboratorium (Leon)

Docieramy do podziemnego ośrodka Umbrelli, nazywanego gniazdem. Odkrywamy szklarnię i zombie-bluszcze.

Po przejściu przez kanały i uruchomieniu kolejki linowej w końcu dotrzesz do finalnej lokacji, czyli laboratorium Umbrelli, nazywanego również Gniazdem (Nest). Rusz przed siebie i otwórz potrójne drzwi. Dzięki temu trafisz na korytarz przy punkcie rejestracji.

Skieruj się w prawo i wejdź do korytarza prowadzącego do kawiarni i kuchni. Oczyść kawiarnię ze sporej liczby zombie i przeszukaj to miejsce - znajdziesz tu między innymi pociski, granat i paliwo do miotacza ognia.

Aby przejść do kuchni należy zlokalizować drabinę do szybu wentylacyjnego i skorzystać z niego, żeby przejść do sąsiedniego pomieszczenia. Rozpraw się z zombie, wyjdź na korytarz i udaj się w prawo.

W ten sposób trafisz do pokoju wypoczynkowego. Na biurku znajdziesz naboje, a na ścianie specjalny panel, którego obecnie nie będziesz mógł aktywować. Spójrz na rękę (1) wystającą ze ściany i podnieś z niej niebieską wkładkę elektroniczną.

043

Umieść ją w bransolecie, którą znalazłeś w kanałach, dzięki czemu będziesz mógł otwierać niebieskie drzwi w laboratorium. Zanim opuścisz miejsce możesz jeszcze przeszukać szafki, w jednej z nich znajdziesz ulepszenie do miotacza ognia o nazwie regulator.

Wschodnie skrzydło, szklarnia

Wróć do korytarza z recepcją. Warto teraz odwiedzić pokój ochrony, w którym znajdziesz pociski oraz mapę południowej części laboratorium.

044

Wróć na korytarz i skieruj się do głównego przejścia. Z prawej strony znajdziesz zwłoki żołnierza, przy którym jest dyktafon. Aby kontynuować wciśnij klawisz na panelu z lewej i poczekaj, aż wysunie się platforma, po której przejdź do szybu głównego.

Podejdź do panelu (2) z lewej i aktywuj go bransoletą, dzięki czemu otworzy się przejście do wschodniej części (east area) laboratorium (3). Korytarz zaprowadzi do bezpiecznej lokacji, westybulu, gdzie możesz zapisać grę i skorzystać ze skrzyni.

045

Przejdź do kolejnego pomieszczenia (pokój okazań, a za szybą zobaczysz zwłoki z fioletową wkładką do bransolety. Aby ją zdobyć trzeba będzie nieco się natrudzić. W pokoju jest także komputer, do którego nie masz jednak obecnie dojścia. Aby kontynuować przejdź przez kolejne drzwi.

Uważaj, bo po raz pierwszy spotkasz tu nowy rodzaj przeciwnika - bluszczowego zombie (4). W przeciwieństwie do zwykłych żywych trupów nie ostrzeliwuj ich głów, tylko żółte bąble na ciele. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwnik upadnie. Pamiętaj jednak, że przy powtórnych odwiedzinach lokacji rywale mogą ożyć i zaatakować ponownie.

046

Przejdź do następnego pomieszczenia - sterowni szklarni. Z prawej strony jest komputer na kody, z którego skorzystasz później. Na razie podejdź do konsoli (5) i aktywuj ją. Po chwili pojawi się pusty pojemnik do rozpylania. W tym momencie otrzymasz zadanie zniszczenia sadzonki 43.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami