Po przejściu przez kanały i uruchomieniu kolejki linowej w końcu dotrzesz do finalnej lokacji, czyli laboratorium Umbrelli, nazywanego również Gniazdem (Nest). Rusz przed siebie i otwórz potrójne drzwi. Dzięki temu trafisz na korytarz przy punkcie rejestracji.

Skieruj się w prawo i wejdź do korytarza prowadzącego do kawiarni i kuchni. Oczyść kawiarnię ze sporej liczby zombie i przeszukaj to miejsce - znajdziesz tu między innymi pociski, granat i paliwo do miotacza ognia.

Aby przejść do kuchni należy zlokalizować drabinę do szybu wentylacyjnego i skorzystać z niego, żeby przejść do sąsiedniego pomieszczenia. Rozpraw się z zombie, wyjdź na korytarz i udaj się w prawo.

W ten sposób trafisz do pokoju wypoczynkowego. Na biurku znajdziesz naboje, a na ścianie specjalny panel, którego obecnie nie będziesz mógł aktywować. Spójrz na rękę (1) wystającą ze ściany i podnieś z niej niebieską wkładkę elektroniczną.

043

Umieść ją w bransolecie, którą znalazłeś w kanałach, dzięki czemu będziesz mógł otwierać niebieskie drzwi w laboratorium. Zanim opuścisz miejsce możesz jeszcze przeszukać szafki, w jednej z nich znajdziesz ulepszenie do miotacza ognia o nazwie regulator.

Wschodnie skrzydło, szklarnia

Wróć do korytarza z recepcją. Warto teraz odwiedzić pokój ochrony, w którym znajdziesz pociski oraz mapę południowej części laboratorium.

044

Wróć na korytarz i skieruj się do głównego przejścia. Z prawej strony znajdziesz zwłoki żołnierza, przy którym jest dyktafon. Aby kontynuować wciśnij klawisz na panelu z lewej i poczekaj, aż wysunie się platforma, po której przejdź do szybu głównego.

Podejdź do panelu (2) z lewej i aktywuj go bransoletą, dzięki czemu otworzy się przejście do wschodniej części (east area) laboratorium (3). Korytarz zaprowadzi do bezpiecznej lokacji, westybulu, gdzie możesz zapisać grę i skorzystać ze skrzyni.

045

Przejdź do kolejnego pomieszczenia (pokój okazań, a za szybą zobaczysz zwłoki z fioletową wkładką do bransolety. Aby ją zdobyć trzeba będzie nieco się natrudzić. W pokoju jest także komputer, do którego nie masz jednak obecnie dojścia. Aby kontynuować przejdź przez kolejne drzwi.

Uważaj, bo po raz pierwszy spotkasz tu nowy rodzaj przeciwnika - bluszczowego zombie (4). W przeciwieństwie do zwykłych żywych trupów nie ostrzeliwuj ich głów, tylko żółte bąble na ciele. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwnik upadnie. Pamiętaj jednak, że przy powtórnych odwiedzinach lokacji rywale mogą ożyć i zaatakować ponownie.

046

Przejdź do następnego pomieszczenia - sterowni szklarni. Z prawej strony jest komputer na kody, z którego skorzystasz później. Na razie podejdź do konsoli (5) i aktywuj ją. Po chwili pojawi się pusty pojemnik do rozpylania. W tym momencie otrzymasz zadanie zniszczenia sadzonki 43.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaResident Evil 2 - Recenzja

Nowa gra zbudowana na starych fundamentach.

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie

Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Najnowsze

Anthem - rozwój javelina: sprzęt, moduły, stymulanty

Wszystko o doświadczeniu oraz przedmiotach, które wpływają ogólną moc javelina.

Anthem - tryby gry: misje, fortyfikacje, gra swobodna

Rodzaje ekspedycji i aktywności, które wykonujemy w Anthem.

Reklama