Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 2 - sadzonka 43, modulator sygnału, fioletowa wkładka (Leon)

Tworzymy płyn niszczący rośliny w szklarni, rozwiązanie zagadki z probówkami i schłodzenie płynu.

Podczas pobytu we wschodniej części laboratorium jednym z celów będzie zniszczenie sadzonki 43, z którą związana jest mała zagadka. Całe zadanie rozpoczynasz w sterowni szklarni. Podejdź do konsoli i wyjmij z niej pustą probówkę.

Następnie udaj się do szklarni i przejdź do laboratorium na lewo drzwi, którymi się tu dostałeś. Dotrzesz do laboratorium, gdzie przeczytaj leżącą na blacie notatkę na temat syntezy środka chwastobójczego. Dowiesz się z niej, że aby go stworzyć należy:

  • Umieścić pusty pojemnik w dozowniku.
  • Dodać potrzebną ilość preparatu UMB nr 21.
  • Całość schłodzić.

Niestety obecnie nie będziesz w stanie wlać do probówki preparatu, ponieważ stanowisko jest zablokowane.

Udaj się do szklarni i przejdź w lewo. Zobaczysz wejście do podziemi, na którym znajdują się cztery symbole (1), które zapamiętaj. Wróć do sterowni szklarni i podejdź do komputera pod ścianą. Kiedy pojawi się konsola wpisz te same symbole (2) i zatwierdź enterem. W ten sposób otworzysz przejście do podziemnej lokacji.

Zejdź po drabinie na dół. Podnieś mapę leżącą na stoliku w ciemnym zakamarku, a potem przejdź do pomieszczenia z zombie. Uważaj, bo kiedy przejdziesz do korytarza z prawej, to ożyją i zaatakują bohatera od tyłu. Ponadto w dalszej części korytarza natkniesz się na dwa lizaczem więc bądź przygotowany do starcia.

Obecnie najważniejsza jest statuetka (3) stojąca na stoliku. Podnieś ją i obejrzyj pod spodem, dzięki czemu zobaczysz symbole (4). Zapamiętaj je i wróć do komputera w sterowni szklarni, gdzie je wpisz.

W ten sposób odblokujesz automat do mieszania próbek w laboratorium (wchodzisz do niego przez drzwi z lewej strony szklarni). Udaj się na miejsce i wymieszaj próbki. Gdybyś miał problemy, to sprawdź jak rozwiązać zagadkę z probówkami.


Modulator sygnału i schłodzenie probówki

Po zdobyciu płynu będzie trzeba go jeszcze schłodzić. Dlatego wróć do szklarni i skieruj się do przejścia prowadzącego do podziemnego kompleksu, gdzie zdobyłeś statuetkę z kodem.

Przejdź przez korytarz, gdzie wyeliminowałeś lizacze i podejdź do drzwi, które prowadzą na klatkę schodową. Wejdź na górę (uważaj na zombie) i kontynuuj, aż do pomieszczenia zawalonego pudłami.

Z lewej strony znajduje się kilka rzeczy, w tym wiszący na ścianie modulator sygnału (5), który podnieś. Warto od razu odblokować drzwi prowadzące do bezpiecznego miejsca w westybulu.

Wróć do podziemnego laboratorium i udaj się do dobrze znanego pomieszczenia z dużą ilością martwych zombie. W narożniku znajduje się miejsce do włożenia modulatora sygnału (6). Zanim to zrobisz obejrzyj urządzenie i przestaw częstotliwość na MURF (7).

Po włożeniu urządzenia na miejsce zacznij operować prawą i lewą gałką w taki sposób, aby dwie linie dźwięku nałożyły się na siebie idealnie (8). Keidy do tego dojdzie przywrócisz zasilanie. Po uczynieniu tego zabierz modulator.

Wyrusz wzdłuż korytarza i przejdź przez drzwi z lewej do laboratorium niskich temperatur. Podejdź do stanowiska i wsadź do środka próbkę (9).


Fioletowa wkładka do bransolety, ucieczka przed Tyrantem

Po schłodzeniu próbki wróć z nią do sterowni szklarni i podejdź do konsoli (10). Wsadź do środka pojemnik z płynem i poczekaj, aż dojdzie do rozpylenia specyfiku.

Kiedy to nastąpi przejdź do szklarni i udaj się do obszaru na wschodzie, gdzie sadzonka zniszczyła lokalne rośliny. Na ziemi znajdziesz zwłoki, a przy nich fioletową wkładkę do bransolety (11). Podnieś ją i zacznij uciekać ze szklarni.

W tym momencie za plecami pojawi się nieśmiertelny Tyrant, a na drodze staną zombie-bluszcze. Staraj się po prostu omijać przeciwników i stale kierować w stronę głównego szybu. Z niego będziesz mógł przejść do zachodniej części laboratorium, gdzie będzie miał miejsce ostatni etap gry.


Read this next