Call Of Duty: Black Ops 4 - Zombie: Krew Żywych Trupów - boss, jak aktywować walkę

Jak odblokować bossa.

Tak jak inne mapy w Call of Duty: Black Ops 4, w trybie Zombie, tak też scenariusz Krew Żywych Trupów to więcej niż tylko walka z falami żywych trupów i oddzielne sekrety.

Na każdej mapie możemy też bowiem aktywować walkę z bossem, która nastąpi tylko wtedy, gdy wykonamy szereg określonych czynności. Właśnie o tym piszemy na tej stronie.

Niezbędne sekrety

Scenariusz Krew Żywych Trupów oferuję nam wiele magicznych broni do zdobycia. Elementami wyposażenia, które są potrzebne do ukończenia fabuły i aktywacji bossa będą:

  • Tarcza Spektralna
  • Zbawca Piekieł (tomahawk)
  • Łyżka

Sposób na zdobycie powyższego wyposażenia znajdziecie w naszym podstawowym poradniku do tej mapy: Call Of Duty: Black Ops 4 - Zombie: Krew Żywych Trupów

Kwatera Naczelnika, Przygotowania

Gdy jesteśmy w posiadaniu łyżki, idziemy na pierwsze piętro kwatery naczelnika. Naprzeciwko okna, z którego wychodzą zombie, tniemy ścianę (1) za pomocą łyżki. Zauważymy przeciętą tapetę, którą zostawiamy w spokoju aż do rundy siedemnastej.

Właśnie do rundy siedemnastej mamy czas na zdobycie jak największej ilości punktów, kupna atutów oraz maksymalne ulepszenie broni. Zalecamy stworzenie Blundergata i ulepszenie go do Magmogata. Jest to broń, która ułatwi nam przeżycie podczas walki z głównym bossem.

Ukryty pokój, Ptak

W rundzie 17 podchodzimy do maszyny, w której wpisujemy kombinacje trzech cyfr. Po wpisaniu 666, pojawi się naczelnik. Musimy zwabić go do miejsca, w którym wcześniej przedarliśmy tapetę na ścianie. Naczelnik zrobi specjalny atak, który otworzy wejście do ukrytego pokoju (2).

56

Po obejrzeniu krótkiej scenki, zabieramy czerwoną kulę ze stolika i zanosimy do pokoju, w którym rozpoczynaliśmy grę. Wkładamy ją w obraz wiszący na ścianie. Pokaże nam się książka, którą następnie zabierze biały ptak.

To zwierzę będzie naszym celem przez następne cztery rundy, w których będziemy musieli znaleźć ptaka za pomocą tarczy spektralnej. Możemy go zobaczyć siedzącego w jednym z pokoi lub usłyszeć specjalny ptasi śpiew. Ptaka (3) znajdziemy raz na rundę i pojawić się może w praktycznie każdym pomieszczeniu na mapie. Aby ukończyć krok, należy strzelić widmowym oddechem w zwierzę.

W ostatniej, czwartej rundzie, zamiast ptaka szukamy świecącej, mrugającej poświaty (4). Zamiast strzału z tarczy, biegniemy do maszyny i wpisujemy kod 872, który ześle krew zombie.

57

Po podniesieniu krwi, wracamy do poświaty i rzucamy w nią tomahawkiem. Pojawi się ukradziona wcześniej książka. Zanosimy ją do elektrycznego krzesła w ukrytym pokoju.

Wyzwania

Po oddaniu książki do szkieletu na elektrycznym krześle, strony zaczną wariować, a my dostaniemy kolejny kod do wpisania. Następnie latarnia wskaże nam, gdzie odbędzie się pierwsze wyzwanie. Będzie ich w sumie pięć, a pojawiać się mogą w różnej kolejności. Po przyjściu na miejsce, używamy widmowego oddechu na portalu. Po każdym wypełnionym wyzwaniu wracamy do krzesła i powtarzamy proces.

Wyzwanie w prysznicach

Gdy latarnia wskażę dolną część więzienia, udajemy się do pryszniców. Odbieramy bandżo (5) od ducha i wchodzimy w świecące pole. Tam zabijamy jak największa ilość zombie, w jak najkrótszym czasie. Osoba, która nosi gitarę, zacznie umierać po półtorej minuty. Gdy okrąg zniknie, oddajemy bandżo i podnosimy czerwoną kulę.

Wyzwanie w Michigan Avenue

Jeśli latarnia wskaże centrum więzienia, podążamy do Michigan Avenue. Aktywujemy portal i biegniemy do kafeterii. Po zabiciu jednego wroga, ukaże nam się duch (6), którego musimy eskortować z powrotem do portalu. Im mniej życia będzie miał, tym bardziej czerwony się stanie. Zalecamy używanie specjalnej broni i małpek.

58

Wyzwanie w dokach

Po przybyciu do doków, aktywujemy portal za pomocą tarczy. Następnie biegniemy do małego pokoju przy przejściu transferowym, gdzie znajdziemy stare urządzenie (7) do nadawania wiadomości kodem morse'a.

Będzie to zadanie opierające się na zasadzie prób i błędów. Po naciśnięciu przycisku przez pół sekundy dostaniemy kropkę, a po powyżej trzech, kreskę. Gdy naczelnik wybuchnie śmiechem, oznacza to, że popełniliśmy błąd i należy spróbować ponownie. Zalecamy zapisywanie kombinacji na kartce. Gdy nasz bohater powie, że wydaje się pewny kodu, ta część zadania zostanie wykonana.

59

Kolejnym celem jest ambulatorium. Tam zabijamy wroga, przez którego pojawi się duch. Gdy wszyscy gracze nacisną przycisk akcyjny na duchu, będzie on podążał do portalu w dokach. Po eskortowaniu (8) go do miejsca docelowego, podnosimy czerwoną kulę.

Wyzwanie w Stacji Zasilającej

Portal do przedostatniego testu znajduje się w stacji zasilającej. Po aktywacji, biegniemy na drugą stronę wyspy do budynku 64. Odpalamy iskrzący się generator i rozpoczynamy grę „Simon Says”.

Gra składa się z pięciu rund, w których aktywujemy zapalające się generatory w odpowiedniej kolejności. Po przejściu wszystkich prób, zaświecą się trzy ścianki, które mają na sobie symbol (9). Zalecamy narysowanie symboli na kartce. Zabieramy również kartę dziurkacza leżącą na stoliku.

Biegniemy teraz do nowego budynku industrialnego i wkładamy kartę dziurkacza. Po zaświeceniu się małych telewizorów, aktywujemy tylko te, na których widnieje nasz symbol. Zapisujemy nowe (10).

60

Wracamy do miejsca, gdzie rozpoczęliśmy wyzwanie. Przy przełącznikach prądu będzie chodził duch. Strzelamy widmowym oddechem tylko, gdy będzie dotykał dźwigni z naszymi symbolami.

Po wpisaniu poprawnej kombinacji, duch wejdzie w portal i zostawi czerwoną kulę, którą podnosimy.

Wyzwanie w nowym budynku industrialnym

Po zabiciu jednego wroga w bloku D, pojawi się duch zombie. Będzie on szedł z więzienia do nowego budynku industrialnego. Przez całą drogę należy wysysać z niego duszę i atakować oddechem widma. Gdy wróg stanie się czerwony, zabijamy go pułapką. Podnosimy czerwoną kule.

Przygotowania do walki z bossem

Po włożeniu wszystkich czerwonych kul w obraz, wracamy do szkieletu na krześle. Zostaniemy teleportowani do bloków więziennych, gdzie spotykamy się z naczelnikiem. Po krótkiej rozmowie wychodzimy z cel i podnosimy swój sprzęt.

Udajemy się do budynku, w którym rozpoczynaliśmy grę. Po zebraniu ostatniej czerwonej kuli, otworzą się drzwi na arenę z bossem. Przed wejściem zalecamy posiadanie wszystkich dostępnych atutów, tarczy oraz Magmagata.

Ostatnia bitwa

Walka składa się z trzech fal, w których zabijamy określoną liczbę zombie. Między falami, musimy strzelać widmowym oddechem w kulę nad maszyną. Po pewnym czasie naczelnik zacznie ładować moc, a my strzelamy w czerwone kule nad nim.

Pod koniec trzeciej fali gracz, który gra postacią Richtofena, wchodzi do maszyny i otrzymuje krótką, fabularną cut-scenkę. Następnie pojawia się ponownie na arenie i kończy grę. Tym sposobem otrzymujemy kolejny przerywnik filmowy i co najważniejsze, osiągnięcie “Większość ucieka żywcem”.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami