Fallout 76 - szybka podróż, zabijanie graczy i inne szczegóły

Garść nowych detali.

Todd Howard, producent Fallout 76, udzielił wywiadu dla włoskiego serwisu Multiplayer. Podczas rozmowy zdradził kilka nowych szczegółów na temat gry.

Deweloper potwierdził między innymi obecność szybkiej podróży, co nie dziwi, biorąc pod uwagę, że świat ma być większy niż w przypadku Fallouta 4. Projektant zaznaczył jednak, że nie uświadczymy żadnych pojazdów ani wierzchowców.

W odpowiedzi na pytanie o walkę z tak zwanymi grieferami (graczami za wszelką cenę starającymi się uprzykrzać wirtualne życie innym użytkownikom), Howard odparł, że twórcy „mają kilka pomysłów” na ograniczanie niewłaściwych zachowań. Niemożliwe będzie na przykład zabijanie graczy, którzy nie osiągnęli 5 poziomu.

Howard ujawnił także, że jakiś czas po premierze w grze pojawią się serwery, które pozwolą grać samotnie lub ze znajomymi - bez spotykania obcych. W planach jest też wsparcie dla modów.

Producent przypomniał także, że bazę będzie można zbudować w dowolnym miejscu. Obcy gracze nie będą jej w stanie zniszczyć, gdy wylogujemy się z gry, ponieważ zniknie razem z naszym bohaterem.

Fallout 76 debiutuje 14 listopada. Przed premierą odbędą się testy beta.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami