Bandai Namco ujawniło, że Dark Souls doczeka się remastera. Premiera 25 maja, a lista platform docelowych to PC, PS4, Xbox One oraz Nintendo Switch.

Za produkcję odpowiadają dwie firmy. Co interesujące, konwersje na PC, PS4, Xbox One przygotowuje polskie studio QLOC, bazując podobno na części rozwiązań wprowadzonych do silnika wraz z Dark Souls 3 z 2016 roku.

Dark Souls Remastered obejmie także rozszerzenie Artorias of the Abyss. Powinniśmy spodziewać się też lepszej płynności działania oraz wyższej rozdzielczości - zapewnia wydawca. Na PS4 Pro i Xbox One X mowa o 4K60 (ze skalowaniem), na PS4 i Xbox One - 1080p60, a na Switch - 1080p30 (po zadokowaniu, 720p30 w trybie przenośnym). Na PC limitem będzie oczywiście posiadany sprzęt.

Produkcję ujawniono podczas dzisiejszej, niespodziewanej prezentacji Nintendo Direct.

Dark Souls debiutowało w 2011 roku, początkowo na PS3 i X360. Odsłonę PC, z podtytułem Prepare to Die, wydano rok później. Konwersja na komputery osobiste była szeroko krytykowana za niską jakość, a poprawkami zajęli się gracze.

Otrzymujemy mroczną produkcję RPG w perspektywie TPP, stawiającą na wysoki poziom trudności, groteskowe potwory do pokonania i świat, w którym samemu musimy doszukiwać się skrawków opowieści fabularnej.

Reklama

Komentarze (6)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Sniper Ghost Warrior Contracts to nowa gra polskiego CI Games

Twórcy rezygnują z otwartych przestrzeni.

Fortnite: sezon 5 - wyzwania tygodniowe

Zadania karnetu bojowego. Szósty tydzień.

Wiedźmin od Netflixa - zdjęcia na terenie Budapesztu?

Mogą się również pojawić inne europejskie miasta.

Reklama