Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dlaczego naprawa serwerów Dark Souls zajmuje tyle czasu? Twórca wyjaśnia

Powrót do przeszłości.

Studio FromSoftware zapewniało niedawno, że prace nad przywróceniem sieciowych elementów Dark Souls nadal trwają. Teraz przypomniano wyjaśnienia, skąd tak długie oczekiwanie - już ponad 100 dni.

Co interesujące, mowa o wywiadzie opublikowanym jeszcze przed premierą Elden Ring. Yasuhiro Kitao, odpowiedzialny za marketing w japońskiej firmie, wyjaśniał w nim, że problem jest złożony, ponieważ powrót do prac nad zamkniętymi wiele lat projektami nie jest prosty.

- Potrzebne będzie nieco czasu, by uruchomić środowiska deweloperskie i zająć się sprawą. Jeszcze raz przepraszamy, ale Elden Ring musi być priorytetem, by upewnić się, że zabezpieczenia są na miejscu i gracze nie będą musieli się martwić - mówił.

- Jeśli mowa o serwerach Dark Souls, środowiska deweloperskie dawno nie były uruchamiane. Przywrócenie ich do działania zajmie czas - dodał Kitao.

Fani zwracają jednak uwagę, że choć założenia udało się spełnić - Elden Ring pozbawione jest podobnego błędu - to od premiery nowej produkcji minęły już trzy miesiące, podczas gdy efektów w starszych odsłonach nadal nie widać.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dark Souls

PS3, Xbox 360, PC

Dark Souls II

Video Game

See 1 more

Dark Souls III

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze