Odświeżona wersja mapy Dust2 w CS:GO już po testach beta

Dostępna dla wszystkich.

Testy beta odświeżonej wersji mapy Dust 2 w CS:GO nie trwały zbyt długo. Zaledwie po tygodniu lokacja jest już dostępna dla wszystkich zainteresowanych, w łatce obejmującej około 680 MB.

Valve zapewnia, że zamierza dalej aktualizować miejscówkę wraz ze znajdywaniem przez graczy kolejnych błędów. Pierwsze, pomniejsze zmiany wprowadzono już w poniedziałek, jeszcze na serwerach testowych.

2
Bobsite B

„Mapa zawiera w sobie esencję Counter-Strike, a w tej nowej wersji chcieliśmy oddać hołd jej czystej formie, jednocześnie szlifując krawędzie” - napisano w ogłoszeniu.

Deweloperzy słusznie obawiali się wprowadzania jakichkolwiek większych zmian w tak ikonicznej lokacji. Dlatego też odświeżono po prostu tekstury, zostawiając większość najmniejszych nawet skrzyń na tych samych miejscach.

Ogólnym celem było poprawienie czytelności podczas walki, usprawnienie poruszania się pomiędzy obiektami oraz właśnie przygotowanie nowych powierzchni, o wyglądzie zgodnym z dzisiejszymi standardami. Rozdzielczość - także w przypadku postaci - wzrosła podobno czterokrotnie.

Odświeżona wersja legendarnej lokacji została ciepło przyjęta przez graczy. Jednym z „większych” minusów wymienianych przez graczy jest usunięcie możliwości szybkiego wskoczenia na „xbox” na midzie ze strony drzwi CT, korzystając z rogu skrzyni.

Najnowsza łatka CS:GO wprowadza także poprawione zachowanie botów na de_nuke, unikatowe dźwięki lądowania postaci na różnych powierzchniach oraz unikatowe dźwięki podnoszenia broni i granatów, a także nowe odgłosy strzałów w beczki czy pojazdy.

1
Powrót legendy

Szczególnie mile widziane będzie zapewne zbalansowanie głośności muzyki odtwarzanej z kupowanych zestawów.

Warto pamiętać, że odświeżony Dust2 nie wrócił jeszcze do puli „aktywnych” map, a więc nie powinniśmy spodziewać się lokacji w oficjalnych turniejach. W przypadku Inferno, które przeszło podobny proces, oczekiwanie wyniosło pięć miesięcy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami