Premiera ARK: Survival Evolved opóźniona do 29 sierpnia

Ale z darmowym DLC.

Premiera pełnej wersji ARK: Survival Evolved na PC, PS4 i Xbox One odbędzie się dopiero 29 sierpnia. Dotychczas opuszczenie Early Access zakładano na 8 sierpnia, więc opóźnienie wynosi trzy tygodnie.

Twórcy nie podają dokładnych przyczyn takiego kroku, lecz w oficjalnym komunikacie można znaleźć wzmiankę o certyfikacji wersji pudełkowych, co miało trwać dłużej niż się spodziewano.

1
Skyrim?

Nie byłby to pierwszy problem, który wywołała chęć wydania fizycznej wersji. Twórcy ARK: Survival Evolved tłumaczyli wcześniej, że kontrowersyjne podniesienie ceny również było związane z planami pudełka w sklepach.

Jednocześnie poinformowano, że 29 sierpnia to także data premiery dla darmowego DLC pod tytułem Ragnarok. Dodatkowe tygodnie na prace pozwolą podobno przygotować jeszcze większy zakres treści.

Po publikacji rozszerzenia dostępny do eksploracji świat powiększy się o około 25 procent. Gracze mogą liczyć na nowe biomy, potyczki z bossami, engramy oraz sekrety.

Premiera pełnej wersji nie oznacza zakończenia prac nad grą. W najbliższej przyszłości twórcy zapowiadają skupienie się na płynności działania gry na PC.

Deweloperzy obniżą też poziom trudności wieloosobowych potyczek z bossami i wprowadzą nowe serwery, co - miejmy nadzieję - rozwiąże problem z duplikatami i atakami DDoS.

W ARK: Survival Evolved wcielamy się we współczesnego łowcę, przeczesującego okolicę pełną dinozaurów. Te możemy nawet oswajać i zamieniać na środek transportu. Jest też rzemiosło, budowanie i inne elementy popularnego ostatnio gatunku survival.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami