Remake pierwszego System Shock w nowym materiale wideo

Twórcy zmienili silnik.

Deweloperzy ze studia Night Dive opublikowali spojrzenie na remake pierwszego System Shock, prezentując szereg przygotowywanych lokacji, odświeżonych wrogów i inne elementy.

Jednocześnie poinformowano, że produkcję napędzi silnik Unreal Engine 4. Dotychczas stawiano na Unity, ale - jak podano - ta technologia nie radziła sobie zbyt dobrze na konsolach.

1
Wszyscy lubią Shodan

„Wiemy, że wygląda to na ryzykowny krok i pod niektórymi względami tak jest, ale wczesne podjęcie decyzji pozwala zmniejszyć ewentualne kłopoty” - zapewnia reżyser Jason Fader w aktualizacji na Kickstarterze, gdzie sfinansowano prace.

„Po wsłuchaniu się w opinie podczas zbiórki pieniędzy stało się jasne, że wsparcie dla konsol jest dla was bardzo ważne. Przyjrzeliśmy się, co w tej sferze oferuje Unity, a także temu, co my chcemy osiągnąć w kwestii oprawy i płynności działania.”

„Choć Unity to świetny silnik, to wyraźnie wyszło na jaw, że potrzebujemy technologii lepiej pasującej do naszych celów” - dodał deweloper. Decyzję podjęto podobno już w październiku ubiegłego roku.

Poniższy materiał wideo prezentuje już ujęcia z Unreal Engine 4:

Night Dive przejęło prawa do cyklu w 2015 roku, wcześniej posiadając tylko licencję. Wkrótce potem studio nawiązało współpracę z Otherside Entertainment, które przygotowuje obecnie pełnoprawną, trzecią odsłonę serii. Do prac zaangażowano samego Warrena Spectora, autora oryginału.

Pierwotna wersja System Shock ukazała się 22 września 1994 roku. Akcja toczy się na stacji kosmicznej Citadel, zaś zadaniem graczy jest powstrzymanie sztucznej inteligencji - Shodan - przed zniszczeniem Ziemi.

Remake ukaże się w przyszłym roku na PC (Windows, Mac, Linux), PS4 oraz Xbox One.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami