Osiemnaście minut z klasyczną przygodówką Thimbleweed Park

Duch przeszłości.

Zbliża się nowy rok, więc ostatnie dni najlepiej poświęcić na powrót do lat 80., gdy gry przygodowe stawiały jeszcze na interfejs z dziewięcioma komendami i - oczywiście - piksele.

1

Taką produkcję, zatytułowaną Thimbleweed Park, sfinansowała na Kickstarterze dwójka zasłużonych twórców przygodówek point'n'click - Ron Gilbert i Gary Winnick.

Prace trwają od końca 2014 roku, lecz teraz deweloperzy gotowi są pokazać pierwsze konkretne efekty, oferując osiemnaście minut rozgrywki w serwisie IGN.

Fabuła Thimbleweed Park zaczyna się od morderstwa. Wcielamy się w dwójkę detektywów, starających się znaleźć zabójcę, a wydarzenia szybko nabierają bardziej surrealistycznych kształtów.

Zgodnie z duchem przeszłości, gracze skorzystają w Thimbleweed Park z klasycznego interfejsu z dziewięcioma komendami w stylu „otwórz”, „zamknij”, „użyj” czy „podnieś”. Podobnie jak w Maniac Mansion, przełączymy się pomiędzy bohaterami, eksplorując tytułowe miasto.

Poniższy materiał wideo prezentuje bazowe założenia rozgrywki, polegające na podnoszeniu, zamykaniu, używaniu czy rozmawianiu. Widzimy też oprawę w 8-bitowym stylu i pierwsze zagadki logiczne.

Premierę zaplanowano na czerwiec 2016 roku, na PC (Windows, Mac, Linux).

Nudzisz się? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami