Mad Max - Arterie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Opis przejścia i sekrety w obozach: Rurociąg i Czarne na terytorium Jeeta.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Arterie, położonym w północnej części terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia i strzępki historii.

Mapa - Obozy w regionie Arterie

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

arterieobozy

Legenda:

  • O1 - Obóz Rurociąg
  • O2 - Obóz Czarne Piaski

Obóz Rurociąg (O1)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom 10

Obóz jest strzeżony przez dwie rury z ogniem oraz dwie wieżyczki, z których wystrzeliwane są ogniste pociski. W przypadku pierwszego zagrożenia musisz harpunem wyeliminować dwie czerwone beczki z paliwem, które wznoszą się nad ogrodzenie, a w drugim przypadku również zahaczyć i pociągnąć harpunem obydwie wieżyczki.

Aby dostać się do środka musisz wysadzić bramę w powietrze (użycie harpuna jest niedozwolone) albo przecisnąć się przez wąską szczelinę na prawo od bramy (jest zaznaczona na żółto). W trakcie eksploracji obozu będziesz natykał się na pozamykane drzwi - wysadzaj je w powietrze przy pomocy okolicznych kanistrów z benzyną.

z219

Złom (1,2/10) - na lewo od wąskiego wejścia do obozu.

z229

Złom (3/10) - z prawej strony placu z wrzaskunem jest wnęka za siatką. Wejdź do niej i otwórz stalowe, zielone drzwi łomem, dzięki czemu dostaniesz się do złomu.

z220

Insygnia (1/4) - z prawej strony placu z wrzaskunem jest drabina, po której wejdziesz na górę. Znajdziesz tam insygnia.

z221

Złom (4/10) - z lewej strony placu z wrzaskunem jest czerwony kontener, a w środku złom.

z222

Strzępek historii (1/1), Złom (5/10) - po wysadzeniu drzwi i przejściu przez most rusz przed siebie i spójrz w prawo, gdzie znajdziesz obydwa elementy.

z223

Złom (6/10) - na lewo od złomu #5.

z227

Insygnia (2/4) - nad wejściem do kontenera na prawo od złomu #6. Możesz zestrzelić je strzelbą.

z224

Insygnia (3/4) - po wysadzeniu drugich drzwi w obozie dotrzesz do stalowej platformy z prawej. Wyważ ją łomem, zeskocz na dół i rusz przed siebie. Po chwili zobaczysz insygnia wiszące na siatce.

z225

Złom (7,8/10) - kontynuuj marsz w lewo (patrząc od insygniów #2), a po chwili dotrzesz do czerwonego kontenera, przy którym znajdziesz dwa fragmenty złomu.

z226

Insygnia (4/4), Złom (9/10) - w lokacji z pompami naftowymi - skieruj się do przejścia za drzwiami, gdzie znajdziesz dwie znajdźki.

z228

Złom (10/10) - z lokacji z pompami do ropy naftowej skieruj się na schody z prawej, a potem po drabinie na górę. Złom będzie przed tobą.

Obóz Czarne Piaski (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #3, Złom #6

Obóz jest chroniony przez wieżę snajperską, kilka wieżyczek z ogniem oraz rurę ogniową. Bramę możesz zniszczyć przy pomocy harpuna, ale do obozu możesz również dostać się tajnym, wąskim przejściem od zatoki.

Aby zapanować nad obozem musisz przejść przez cały wrak statku i dotrzeć do pompy ropy naftowej. Zniszcz ją przy pomocy leżącego nieopodal kanistra, a misja zakończy się.

z494

Złom (1/6) - wyważ drzwi na lewo od placu za główną bramą i wejdź na górę po drabinie. Złom będzie przed tobą.

z495

Insygnia (1/3) - odwróć się od złomu #1 i spójrz za siatkę przed tobą.

z496

Insygnia (2/3), Złom (2/6) - w rufowej części statku, do której dostaniesz się schodząc z burty i przechodząc przez nabrzeże z przeciwnikami. Insygnia są na samej rufie, a złom na ziemi na prawo od nich.

z497

Złom (3/6) - z części rufowej zejdź pod pokład i wyważ drzwi z prawej, za którymi znajdziesz skrzynię.

z501

Insygnia (3/3) - za zamkniętymi drzwiami, ale z lewej strony filtra wody. Po wejściu do środka odwróć się i spójrz nad drzwi.

z498

Złom (4/6) - po wejściu pod pokład zejdź jeszcze niżej po drabinie z lewej i spójrz w prawo pod platformę.

z499

Strzępek historii (1/1), Złom (5/6) - idąc wzdłuż korytarzy pod pokładem statku dotrzesz do filtra wody i dwóch drzwi. Otwórz łomem te z prawej, a znajdziesz poszukiwane elementy.

z500

Złom (6/6) - w dalszej części korytarzy natkniesz się na dwóch wrogów. Z lewej strony jest otwarte pomieszczenie ze skrzynią.

Następnie: Mad Max - Arterie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Xbox szykuje linię lakierów do paznokci

Zakup odblokuje DLC w grach.

The Pedestrian - Poradnik, Solucja

Opis zasad i przejścia gry, wszystkie plansze.

Elex 2 - wymagania na PC

Minimalne i rekomendowane.

Escape From Tarkov wkrótce z obsługą DLSS

Razem z dziewięcioma innymi grami.

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami