Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Arterie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Opis przejścia i sekrety w obozach: Rurociąg i Czarne na terytorium Jeeta.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Arterie, położonym w północnej części terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem: złom, insygnia i strzępki historii.

Mapa - Obozy w regionie Arterie

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Rurociąg
  • O2 - Obóz Czarne Piaski

Obóz Rurociąg (O1)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom 10

Obóz jest strzeżony przez dwie rury z ogniem oraz dwie wieżyczki, z których wystrzeliwane są ogniste pociski. W przypadku pierwszego zagrożenia musisz harpunem wyeliminować dwie czerwone beczki z paliwem, które wznoszą się nad ogrodzenie, a w drugim przypadku również zahaczyć i pociągnąć harpunem obydwie wieżyczki.

Aby dostać się do środka musisz wysadzić bramę w powietrze (użycie harpuna jest niedozwolone) albo przecisnąć się przez wąską szczelinę na prawo od bramy (jest zaznaczona na żółto). W trakcie eksploracji obozu będziesz natykał się na pozamykane drzwi - wysadzaj je w powietrze przy pomocy okolicznych kanistrów z benzyną.


Złom (1,2/10) - na lewo od wąskiego wejścia do obozu.


Złom (3/10) - z prawej strony placu z wrzaskunem jest wnęka za siatką. Wejdź do niej i otwórz stalowe, zielone drzwi łomem, dzięki czemu dostaniesz się do złomu.


Insygnia (1/4) - z prawej strony placu z wrzaskunem jest drabina, po której wejdziesz na górę. Znajdziesz tam insygnia.


Złom (4/10) - z lewej strony placu z wrzaskunem jest czerwony kontener, a w środku złom.


Strzępek historii (1/1), Złom (5/10) - po wysadzeniu drzwi i przejściu przez most rusz przed siebie i spójrz w prawo, gdzie znajdziesz obydwa elementy.


Złom (6/10) - na lewo od złomu #5.


Insygnia (2/4) - nad wejściem do kontenera na prawo od złomu #6. Możesz zestrzelić je strzelbą.


Insygnia (3/4) - po wysadzeniu drugich drzwi w obozie dotrzesz do stalowej platformy z prawej. Wyważ ją łomem, zeskocz na dół i rusz przed siebie. Po chwili zobaczysz insygnia wiszące na siatce.


Złom (7,8/10) - kontynuuj marsz w lewo (patrząc od insygniów #2), a po chwili dotrzesz do czerwonego kontenera, przy którym znajdziesz dwa fragmenty złomu.


Insygnia (4/4), Złom (9/10) - w lokacji z pompami naftowymi - skieruj się do przejścia za drzwiami, gdzie znajdziesz dwie znajdźki.


Złom (10/10) - z lokacji z pompami do ropy naftowej skieruj się na schody z prawej, a potem po drabinie na górę. Złom będzie przed tobą.


Obóz Czarne Piaski (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #3, Złom #6

Obóz jest chroniony przez wieżę snajperską, kilka wieżyczek z ogniem oraz rurę ogniową. Bramę możesz zniszczyć przy pomocy harpuna, ale do obozu możesz również dostać się tajnym, wąskim przejściem od zatoki.

Aby zapanować nad obozem musisz przejść przez cały wrak statku i dotrzeć do pompy ropy naftowej. Zniszcz ją przy pomocy leżącego nieopodal kanistra, a misja zakończy się.


Złom (1/6) - wyważ drzwi na lewo od placu za główną bramą i wejdź na górę po drabinie. Złom będzie przed tobą.


Insygnia (1/3) - odwróć się od złomu #1 i spójrz za siatkę przed tobą.


Insygnia (2/3), Złom (2/6) - w rufowej części statku, do której dostaniesz się schodząc z burty i przechodząc przez nabrzeże z przeciwnikami. Insygnia są na samej rufie, a złom na ziemi na prawo od nich.


Złom (3/6) - z części rufowej zejdź pod pokład i wyważ drzwi z prawej, za którymi znajdziesz skrzynię.


Insygnia (3/3) - za zamkniętymi drzwiami, ale z lewej strony filtra wody. Po wejściu do środka odwróć się i spójrz nad drzwi.


Złom (4/6) - po wejściu pod pokład zejdź jeszcze niżej po drabinie z lewej i spójrz w prawo pod platformę.


Strzępek historii (1/1), Złom (5/6) - idąc wzdłuż korytarzy pod pokładem statku dotrzesz do filtra wody i dwóch drzwi. Otwórz łomem te z prawej, a znajdziesz poszukiwane elementy.


Złom (6/6) - w dalszej części korytarzy natkniesz się na dwóch wrogów. Z lewej strony jest otwarte pomieszczenie ze skrzynią.

Następnie: Mad Max - Arterie, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Read this next