Przedstawiciele niezależnego zespołu InvaderGames poinformowali, że wstrzymali prace nad fanowskim projektem Resident Evil 2: Rebron.

Odświeżona wersja gry miała zadebiutować latem, powstawała z wykorzystaniem technologii Unreal Engine 4. W ubiegłym tygodniu Capcom zapowiedział jednak oficjalny remake produkcji.

„Capcom skontaktował się z nami przed oficjalną zapowiedzią. Zapytano, czy moglibyśmy anulować projekt, ponieważ firma ma długoterminowe plany związane z Resident Evil 2 Remake” - napisał jeden z projektantów w krótkim oświadczeniu.

„Zaprosili nas także na spotkanie, byśmy mogli przedyskutować pewne pomysły”.

Deweloperzy z InvaderGames dodali, że nie czują żalu, a wręcz przeciwnie - cieszą się, że Capcom zajął się produkcją pełnoprawnego produktu. Zaznaczyli także, że wszystko, co do tej pory stworzyli, zostanie wykorzystane w przyszłych projektach.

Data premiery Resident Evil 2 Remake - oficjalnej wersji odświeżonej - nie jest jeszcze znana.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz dołączył do nas w 2013 roku. Zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.