Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy The Division: „postacie nie będą musiały jeść i pić, by przeżyć”

Oraz: deweloperzy stawiają na elementy RPG.

Deweloperzy ze studia Ubisoft Massive zdradzili w jednym z ostatnich wywiadów, że pragnienie i głód nie wpłyną bezpośrednio na postacie w sieciowej grze akcji The Division, ale pożywienie i woda będą ważną częścią podczas handlowania.

„Gracze będą musieli szukać wody i jedzenia, a zasoby te będą bardzo rzadkie i posłużą do handlu. Jedzenie i woda będą ważną częścią gry, ale postacie nie będą musiały jeść i pić, by przeżyć.”

Jeden z projektantów rozgrywki, Axel Rydby opisywał także system rozwoju bohaterów. Nowa postać rozpocznie z plecakiem pełnym podstawowych przedmiotów, ale kierunek dalszej przygody zależy już od gracza (dzięki, OXM).

„W plecaku znajdziemy prowiant na 72 godziny, a wyposażenie uzupełniają bronie i pozostały ekwipunek. Z tym zaczniemy. Eksploracja świata mocno koncentruje się na pozyskiwaniu nowego wyposażenia. Skupiamy się na elementach RPG, więc dozbrajanie bohatera będzie ważną częścią gry.”

Inny deweloper, Mathias Karlson przyznał, że twórcy nie zdecydowali jeszcze, czy gracze będą mogli korzystać z opuszczonych samochodów, znajdywanych na ulicach zrujnowanego Nowego Jorku.

„Poruszanie się po mieście jest w naszej grze otwarte i stanowi kluczowy punkt doświadczenia. Obecnie przyglądamy się najlepszym rozwiązaniom i sprawdzamy co zapewni jak najlepszą rozgrywkę, bo o to przecież chodzi.”

Tom Clancy's The Division ukaże się w 2015 roku na PC i konsolach nowej generacji. Poniżej cały wywiad z twórcami.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze