Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Szwy, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Cypel Chaosu i Most Grobów na terytorium Spojówki.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów w regionie Szwy, położonym w południowej części terytorium Spojówki. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia, strzępki historii czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.

Mapa - Szwy: obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

Legenda:

  • O1 - Obóz Cypel Chaosu
  • O2 - Obóz Most Grobów

Obóz Cypel Chaosu (O1)

Sekrety: Insygnia #3, Złom #8, Ekipa rozpoznawcza #1

Obóz jest dość silnie broniony przez dużą liczbę wieżyczek ogniowych (warto je taranować), a także snajpera oraz rury z ogniem. Jedną z nich możesz wyeliminować strzelając w zbiornik na podwyższeniu z prawej. Bramy pozbędziesz się natomiast np. korzystając z harpuna. Na prawo od głównej bramy znajdziesz też alternatywną drogę do środka.

W środku uważaj na spore grupy wrogów - przy wejściu warto wspomóc się w walce wybuchowymi dzidami, które znajdziesz z lewej strony pierwszego placu (uważaj, bo niektórzy wrogowie też takie posiadają, więc gdy zobaczysz wokół siebie czerwony okręg szybko z niego wyskocz). Po odparciu kilku ataków drzwi do dalszej części obozu się otworzą. Rozpraw się z ostatnią grupą, przejdź do drugiej części i przy pomocy gromobijców zniszcz trzy pompy.


Insygnia (1,2/3) - w części obozu z pompami. Pierwsze insygnia leżą na wozie z lewej, a drugie na słupie w centrum (strącisz je gromobijcem, który jest z lewej strony lokacji).


Złom (1,2/8) - z lewej strony lokacji z pompami. Jedna ze skrzyń wymaga do otworzenia łomu.


Złom (3,4/8) - w kontenerze na prawo od pomp naftowych.


Złom (5/8) - w lokacji na lewo od przejścia do drugiej części obozu.


Złom (6/8) - w lokacji na prawo od przejścia do drugiej części obozu.


Złom (7,8/8) - po przejściu do drugiej części obozu wejdź na górę po drabinie z lewej. Skrzynie stoją z lewej strony.


Insygnia (3/3), Ekipa rozpoznawcza (1/1) - po przejściu do drugiej części obozu wejdź na górę po drabinie przy wejściu. Na dachu znajdziesz insygnia, a z prawej strony skrzynię.


Obóz Most Grobów (O2)

Sekrety: Strzępek historii #1, Insygnia #4, Złom #8

Obóz jest silnie broniony z obydwu stron mostu. Zarówno z jednej, jak i drugiej natkniesz się między innymi na snajperów. Dlatego jeśli zależy ci na szybkim wdarciu się do środka możesz skorzystać z przejścia na środkowym filarze. Aby operacja się powiodła musisz wcześniej np. przy pomocy harpuna, ściągnąć na dół wiszącą na wagonem drabinę.

Żeby zająć obóz będziesz musiał, jak zwykle w przypadku placów Zgniłozęba, rozprawić się z kilkoma grupami wojowników. W sumie musisz załatwić 23 osobników.

Insygnia (1/4) - po wejściu na górę tajnym wejściem wejdź do kontenera przed tobą.


Złom (1,2/8) - w baraku na lewo od placu, do którego dostaniesz się tajnym przejściem.


Złom (3/8) - z lewej strony (patrząc od głównego placu), przy kołowrocie, którym opuszczasz zwodzony most.


Strzępek historii (1/1) - z lewej strony mostu, po opuszczeniu zwodzonego mostu. Strzępek leży w narożniku wagonu z beczkami umazanymi niebieską farbą.


Insygnia (2/4) - z lewej strony mostu przy schodach znajdziesz drzwi, które należy wyważyć. Na ścianie są insygnia.


Złom (4/8) - naprzeciwko wagonu, w którym znalazłeś strzępek historii jest lokacja (wejście z lewej), a w środku skrzynka.


Złom (5/8) - na lewo od zwodzonego mostu w postaci pociągu. Skrzynia leży na ziemi.


Insygnia (3/4) - z lewej strony mostu wejdź po schodach na górę i obróć się w stronę placu. Na górze ujrzysz obracający się kamienny blok, a w nim insygnia, które zestrzel strzelbą.


Złom (6/8) - z prawej strony mostu (patrząc od środkowego placu), po wyważeniu drzwi trafisz do pomieszczenia ze źródłem wody i skrzynią w narożniku.


Insygnia (4/4) - z prawej części mostu, w miejscu, gdzie znajdują się ludzie Zgniłozęba i wrzaskun. Przejdź przez wagon i podejdź do krawędzi, gdzie są insygnia.


Złom (7/8) - w lokacji na lewo od insygniów #4.


Złom (8/8) - z prawej części mostu za placem z wrzaskunem znajdziesz drabinę. Wejdź na górę i spójrz w lewo.

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze