Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mad Max - Misja 12: Wielki Wódz

Kradniemy potężną maszynę jednego z wrogów.

Aby rozpocząć tę misję musisz wcześniej wykonać przynajmniej trzy zadania dodatkowe (Misje na Pustkowiach, które rozpoczynasz najczęściej u władców twierdz - są oznaczone wykrzyknikami w niebieskim kole) oraz rozbudować przynajmniej dwa elementy w Klasztorze Smażyciela. Części do nich znajdziesz w miejscach poszukiwań w regionie. Kiedy skończysz porozmawiaj z Nadzieją przebywającą w Czarnym Mieście (a konkretnie w Trzewiach).

Wykradzenie Rydwanu Wodza

Po przyjęciu misji zacznij kierować się w stronę zaznaczonego zieloną kropką garażu Zgniłozęba. Po drodze czeka cię kilka pojedynków ze sporymi liczebnie grupami przeciwników. W końcu dotrzesz do drzwi, które wysadź okolicznym kanistrem. Przejdź przez tunel i wyważ następną parę drzwi, wchodząc do pomieszczenia ze zmasakrowanymi zwłokami.

Wejdź na górę po schodach i przygotuj się do walki z kolejną dużą grupą wrogów, którzy czekają na ciebie w garażu. Po uporaniu się z nimi wejdź na górę po drabinie z lewej i skieruj się w prawo, po czym skorzystaj z kolejnej drabiny. W ten sposób dotrzesz do lokacji z kanistrem. Podnieś go i zatankuj nim generator na dole (obrazek powyżej).

Użyj maszynerii, aby opuścić pojazd na dół, po czym wsiądź do niego i zacznij jechać przed siebie. Twoim celem jest dotarcie do Klasztoru Smażyciela na południu. Najlepiej kierować się trasą zaznaczoną na zielono na mini mapie.

W trakcie podróży będziesz atakowany przez wrogie pojazdy. Możesz je taranować oraz podpalać bocznymi palnikami (obrazek powyżej). Po dotarciu na miejsce misja zakończy się. W nagrodę za jej ukończenie otrzymasz do garażu nowy wóz - Rydwan Wodza.

Następnie: Mad Max - Misja 13: Ku Glorii

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Read this next