Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lost Ark podbija Steama przed premierą

Koreańskie "Diablo-MMO".

Darmowe Lost Ark debiutuje oficjalnie 11 lutego, w najbliższy piątek. Od wczoraj dostęp do gry mogą uzyskać jednak nabywcy specjalnego pakietu dostępu - na zakup zdecydowało się mnóstwo osób, a gra uplasowała się w czołówce najpopularniejszych produkcji na Steamie.

Według SteamDB, w szczytowym momencie na serwerach zalogowanych było ponad 530 tys. użytkowników. To prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku Dying Light 2. Można już śmiało założyć, że liczba ta wzrośnie po premierze.

Lost Ark zdominowało też Twitcha. Obecnie grę ogląda ponad 200 tys. osób, a 8 lutego liczba widzów przekroczyła 430 tysięcy. Tytuł ten na zachodzie wydaje Amazon - właściciel platformy streamingowej.

Produkcja studia Smilegate zadebiutowała w Korei Południowej w 2019 roku. Jest od tego czasu stale rozwijana, dlatego europejscy gracze otrzymują produkt niezwykle bogaty w zawartość. Udało się też uniknąć większych problemów technicznych związanych z debiutem sieciowych gier.

Pod względem rozgrywki Lost Ark najłatwiej porównać do gier typu Diablo. W świecie często spotykamy jednak innych graczy. Razem z towarzyszami wykonujemy też grupowe aktywności, które stanowią kluczową część tak zwanego endgame'u.

O autorze

Awatar Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Komentarze