Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Wejście na Bagno Beznadziei

Udajemy się na Bagno Beznadziei.

Przed nami kolejna lokacja w grze Lies of P. Po pokonaniu Czempiona Victora dalsza droga prowadzi nas do Bagna Beznadziei.


Wejście na Bagno Beznadziei

Gdy pokonasz Czempiona Victora, odpocznij przy Stargazerze Sala konferencyjna Wielkiej Wystawy a następnie przejdź na wprost. Przed kolejką po raz kolejny spotkasz Czerwoną Lisicę i Czarnego Kota, którzy poproszą cię o dukatowy owoc. Jeśli im go podarujesz, otrzymasz nagranie Quixotic oraz gest błagania. Następnie wsiądź do wagonu znajdującego się za nimi.

Wysiądziesz na przystanku kolejki: Bagno Beznadziei. Idź wyznaczoną drogą, a dojdziesz do Stargazera Wejście na Bagno Beznadziei. Podążaj ścieżką, by zmierzyć się z pierwszym przeciwnikiem - ognistą marionetką z łopatą. Pokonaj ją, po czym przejdź dalej.

Na drodze spotkasz nowego przeciwnika - mechanicznego psa z pięcioma puszkami zamiast głowy. Gdy podejdziesz bliżej, odpalą lont i skoczą w twoją stronę wybuchając, musisz więc szybko je zabić lub w porę odskoczyć, by uniknąć obrażeń.

Po lewej stronie zobaczysz przepaść - próba zeskoczenia zakończy się śmiercią, idź więc prosto. Spotkasz kolejnego wybuchającego psa, za którym stoi skrzynka. Uważaj jednak na powóz (1) - znajduje się za nim marionetka ze strzelbą oraz wybuchająca beczka. W skrzynce znajdziesz natomiast przetwornik izolujący Belford Superior.

Podążaj dalej. Dotrzesz do skarpy, pod którą znajduje się skażona woda. Uważaj na marionetki ze strzelbami (2), które będą chciały cię zestrzelić. Przebiegnij drogą na wprost (3), uważając na zatrzaskowe pułapki, po czym przejdź ścieżką na wskroś wody.

Idąc dalej zobaczysz ognisko oraz zakręt w prawo. Uważaj! Gdy wejdziesz na drogę, usłyszysz spadającą płonącą kulę marionetek. Gdy się stoczy, zobaczysz na szczycie marionetkę szalonego klauna.

Ten szalony klaun różni się trochę od poprzedniego, z którym przyszło ci walczyć wcześniej - jego ciosy nakładają porażenie elektryczne, a głównymi atakami są atak brzuchem, atak zasięgowy rękawicą oraz nowy atak furii - wyskok i przygniecenie. Za pokonanie marionetki otrzymasz mechanizm legionu.

Wejdź pod górę i skręć w lewo. Zobaczysz przed sobą most prowadzący do wieży. Uważaj, ponieważ na środku mostu znajdują się złamane deski (5), które załamią się, gdy po nich przejdziesz. Możesz jednak przebiec przez most, a nie zdąży się on pod tobą załamać.

Na dole wieży znajduje się ognista marionetka z łopatą oraz fragment promienistego ergo, okruch gwiazdy i rzucane ogniwo, więc jeśli chcesz, możesz pominąć ten fragment. Gdy wejdziesz na górze, zobaczysz belkę, na końcu której znajduje się księżycowy kamień pierwszej kwadry. Zanim jednak go zbierzesz, przejdź wyżej (6), by zabić marionetkę ze strzelbą, w innym przypadku zostaniesz strącony.

Wejdź na górę wieży i wyjdź na zewnątrz. Po lewej stronie (7) znajdziesz drabinę, która prowadzi do silnego przeciwnika strzegącego skrzyni, w której znajduje się naładowany amulet. Gdy go zbierzesz, wróć na dół i pociągnij za dźwignię (8), która ruszy wózek z materiałami wybuchowymi i odblokuje skrót do Stargazera.

Przed przejściem do Stargazera po lewej stronie znajduje się dalsza droga. Spotkasz tam Alidoro, który tymczasowo znajduje się poza hotelem. Przejdź dalej przez most i pokonaj napotkanych przeciwników. Gdy znajdziesz się przed drzewem z płonącą beczką, uważaj na zatrzaskowe pułapki (9) znajdujące się na dalszej drodze.

Idąc dalej znajdziesz się na otwartej przestrzeni, na której musisz uważać na pociski balisty z wieży. Na początku jak najszybciej udaj się w prawo (10), by dobiec do wieży.

Przed jej wejściem czeka na ciebie wytrzymały przeciwnik. Pokonaj go, ustawiając się stosunkowo blisko wejścia do wieży, by wyjść spoza zasięgu balisty, a następnie wejdź do wieży. Pokonaj znajdujących się w niej przeciwników po czym wejdź na górę. Zabij marionetkę sterującą oraz zniszcz balistę atakując ją, by zapobiec ponownym atakom, gdy znajdziesz się tu ponownie. W skrzynce obok znajdziesz topór żywej marionetki.

Wychodząc z wieży, na górce marionetek po lewej stronie stoi przeciwnik, przy którym znajdziesz księżycowy kamień pierwszej kwadry Gdy go zbierzesz, idź w prawo, a dojdziesz do jaskini, w której znajduje się kolejna już wytrzymała marionetka (11). Pokonaj ją po czym przejdź dalej.

Dojdziesz do Stargazera Bagno Beznadziei, przy którym leży zepsuta marionetka. Możesz pomóc jej poznać uczucia, prezentując wybrane gesty (dostępne jako opcje dialogowe).

Następnie: Lies of P - Bagno Beznadziei (1)

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Galeria Wielkiej Wystawy

Read this next