Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Karcianka Gwint modyfikuje system postępów gracza

Więcej nagród dla wszystkich.

Twórcy odpowiedzialni za samodzielną wersję gry karcianej Gwint odpowiadają na opinie zebrane podczas zamkniętych testów, wprowadzając między innymi zmodyfikowany system postępów gracza.

Co istotne, odblokowanie nagrody wymaga teraz sześciu półkoron - jedną taką monetę zdobywamy za każdą wygraną rundę. Poprzednio wypełnienie odpowiedniego paska wymagało trzech zwycięstw całych meczów.

Gwint

Spore zmiany wprowadzono w systemie doświadczenia. W zależności od naszych wcześniejszych poczynań, zaczynamy na poziomie 1-10. Punkty zdobywamy także za porażki, a każdy awans to nowy bonus.

Co więcej, tryb rankingowy otwiera się na dziesiątym poziomie doświadczenia.

W ten sposób CD Projekt odpowiada na problem „błędnego koła”, występujący przed aktualizacją. Jeśli nie wygrywaliśmy rund, nie awansowaliśmy wyżej, więc nie otrzymywaliśmy nowych kart, przez co trudniej o zwycięstwo. Jedyna opcją były zakupy za prawdziwe pieniądze.

W ten sposób gracze nie chcący płacić - lub zamierzający po prostu sprawdzić tytuł - stali na przegranej pozycji w starciach z doświadczonymi użytkownikami i ich zaawansowanymi taliami.

Teraz sytuacja powinna się zmienić. Każdy mecz składa się z minimum dwóch rund i wystarczy wygrać jedną, by otrzymać nagrody. Również porażka oznacza mały bonus.

Więcej detali oferuje poniższy materiał wideo od deweloperów:

Aktualizacja dodała także dwadzieścia nowych kart, a także poprawki w stabilności działania oraz drobne modyfikacje w oprawie graficznej.

Gwint: Wiedźmińska gra karciana jest obecnie dostępny w ramach zamkniętych testów na PC i Xbox One.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze