Skip to main content

God of War Ragnarok - Zaginione sanktuarium: Zbadaj Żelazny Las z Angrbodą

Ucieczka ze świątyni elfów, wizyta w świecie gigantów.

Podczas misji Sekret Groy w God of War Ragnarok bohaterowie opuszczają świat elfów, a w zadaniu Zaginione Sanktuarium Atreus odkrywa Żelazny Las.

Na tej stronie:

Sekret Groy - Udaj się do mistycznej bramy

• Po walce z Alvą podążamy za Tyrem po moście ze światła, a potem oglądamy scenkę. Na brzegu idziemy za Tyrem i Atreusem. Przeskakujemy na drugą stronę przepaści i przechodzimy przez bramę.
  • Po dotarciu do mostu rozpocznie się walka. Pokonujemy wrogów i czekamy, aż Tyr otworzy przejście.
  • Idziemy dalej, przeskakujemy nad przepaścią i przechodzimy przez szczelinę w skale. Przebijamy się dalej i wskakujemy na skałę.
  • Zeskakujemy na dół po drugiej stronie i wspinamy się na skałę po prawej.
  • Podążamy prosto i przechodzimy przez szczelinę w skale.
  • Po spadnięciu na dół idziemy dalej do przodu i wspinamy się na wysoką skałę, a potem za towarzyszami na kolejną.
  • Docieramy do bramy i przenosimy się do domu Sindriego.
  • Zsiadamy do stołu i oglądamy scenkę.

Pójdź za wilkiem

• Znajdujemy się teraz w śnie Atreusa. Po prostu chodzimy dookoła albo stoimy w miejscu, aż spadniemy. Teraz podążamy za widmem i oglądamy kolejną scenkę.
  • Po odzyskaniu kontroli nad postacią idziemy za wilkami cały czas prosto. Oglądamy scenkę, po czym podążamy za dziewczyną.

Zbadaj Żelazny Las z Angrbodą

• Podążamy ścieżką, a gdy gigatnka wskoczy na kwiaty, skręcamy w pień drzewa i niszczymy strzałą dźwiękokamień. Po przejściu kawałka robimy to samo. Wspinamy się na skałę i idziemy dalej.
  • Po stoczeniu małej potyczki przechodzimy pod kolejnym pniem i podążamy dalej w prawo.
  • Po wspięciu się na skałę strzelamy w medalion pod łańcuchem i przeskakujemy na drugą stronę. Staczamy potyczkę i zeskakujemy w lewo.
  • Teraz wspinamy się na skałę, niszczymy barykadę na drodze i wspinamy się na kolejną skałę.
  • Stamtąd strzelamy w medalion w drzewie. Zeskakujemy na dół i przeskakujemy na drugi brzeg.
  • Staczamy potyczkę i przeskakujemy dalej. Przed dużym placem wskakujemy na skałę po prawej i wspinamy się po drzewie.
  • Teraz strzelamy w medalion i przeskakujemy dalej. Dołączamy do Angrbody i podążamy za dziewczyną.
  • Po pewnym czasie zostajemy zaatakowani. Każemy Angrbodzie rzucić pociskiem. Jeśli trafimy runiczną strzałą w oznaczonego przeciwnika do wywołamy eksplozję. Pokonujemy wrogów i ruszamy dalej, podnosząc skałę, którą wskaże gigantka.
  • Teraz czeka nas mały wyścig. Podążaj jedyną dostępną drogą.
  • Zaraz po wyścigu radzimy sobie z przeciwnikami i podążamy dalej za dziewczyną.

Spotkaj się z Angrbodą przy ołtarzu

• Idziemy pod drzewo i wchodzimy w interakcję z ołtarzem. Oglądamy scenkę.

Pomóż Angrbodzie w sprawie związanej z gigantami

• Po odzyskaniu kontroli nad postacią bierzemy worek i podążamy za dziewczyną.
  • Wsiadamy na woła i idziemy przed siebie. Na pierwszym rozwidleniu skręcamy w lewo, a na kolejnym w prawo. Zrywamy owoc, gdy Angrboda nas o to poprosi.
  • Gdy dotrzemy do barykady z drzew to skręcamy w lewo i wskakujemy na podest. Pomagamy dziewczynie zerwać o woc, po czym wracamy na woła, gdy gigantka go zawoła.
  • Po krótkiej wędrówce dalej wskakujemy na skałę i idziemy za towarzyszką. Zrywamy owoc i wracamy na woła. Przy kolejnej skale znowu wchodzimy na górę i podnosimy owoce z ziemi.
  • Stojąc nad urwiskiem niszczymy deski, aby Jalla mogła przejść. Kiedy podejdzie to wskakujemy na jej grzbiet.
  • Podążamy rzeką w lewo. Po wyjściu na brzeg wrzucamy owoce do wiadra przed zagrodą. Kiedy będziemy gotowi, przechodzimy przez wioskę i wsiadamy na grzbiet Jalli.

Zbierz korzenie vist

• Docieramy na grzebiecie Jalli na szczyt wzgórza i zbieramy korzeń pod drzewem. Podążamy dalej za Angrbodą. Wsiadamy na woła i jedziemy dalej. Po ataku zmieniamy się w wilka i atakujemy wrogów. Potem dokańczamy walkę konwencjonalną bronią.
  • Po walce podchodzimy do Angrbody i zrywamy kolejny korzeń.
  • Następnie pojawi się silny przeciwnik i kilku słabszych. Pokonujemy wrogów i przechodzimy dziurą, którą zrobili w skale. Biegniemy przed siebie i wsiadamy na woła. Jedziemy dalej, aż dotrzemy z powrotem do wioski. Wrzucamy korzenie do wiadra.
  • Kiedy będziemy gotowi, dołączamy do Angrbody po drugiej stronie wioski. Wsiadamy na Jallę i jedziemy tunelem w prawo.
  • Wchodzimy na skałę i idziemy za dziewczyną. Puszczamy kaczki na wodzie, aż pojawią się wrogowie. Po pokonaniu potworów wsiadamy na Jallę i jedziemy dalej przez rzekę.
  • Po dotarciu na miejsce wchodzimy na dźwig i jedziemy na górę. Podążamy prosto, podążając za Angrbodą i walcząc po drodze z pojawiającymi się wrogami. Docieramy na szczyt wzniesienia i oglądamy scenkę.
  • Teraz czeka nas powrót na dół tą samą drogą.

Pozbądź się pełzaczy z rozpadliska

• Po tym jak pomożemy Angrbodzie przejść pojawi się przeciwnik. Będzie to dość silny wilkołak, jednak nie jest on bossem. Należy jedynie trzymać bestię na dystans i uważać na ataki szponami.
  • Po walce pojawi się gigantka i odblokuje nam przejście. Wspinamy się na skałę i idziemy dalej ścieżką. Docieramy do windy i zjeżdżamy na dół.
  • Docieramy do skał i czekamy, aż Angrboda odblokuje przejście. Idziemy za dziewczyną, po czym zjeżdżamy na linie na dół. Po obejrzeniu scenki wchodzimy za Angrbodą do jaskini przez wąskie przejście.
  • Pierwsze gniazdo zobaczymy tuż przed sobą. Niszczymy je, a potem zajmujemy się potworami, które zdążyły wyjść.
  • Teraz idziemy w lewo, mijamy skrzynię i przechodzimy wąskim przejściem.
  • Po zobaczeniu czerwonej skrzyni skręcamy w prawo. Gniazdo będzie na ścianie.
  • Teraz zawracamy i wspinamy się na półkę skalną. Skręcamy w prawo i podążamy ścieżką, po czym wspinamy się na kolejną skałę po prawej.
  • Przeskakujemy przez powaloną kolumnę po prawej i przy skrzyni skręcamy w lewo, na górę. Niszczymy trzecie gniazdo.
  • Teraz wracamy się i zeskakujemy na dół, po czym obracamy się w prawo, a potem przez drewniany most po lewej. Podążamy tą ścieżką.
  • Na rozwidleniu skręcamy w prawo i przez wyrwie w skale strzelamy w dźwiękokamień. Teraz przechodzimy przez odblokowane przejście.
  • Na kolejnym rozwidleniu skręcamy w lewo, a ostatnie gniazdo będzie w niewielkiej pieczarze w głębi.

Wróć do domu przez bagna

• Czas na powrót. Podążamy za Angrbodą do wyjścia. Czeka nas tu walka z silnym wrogiem. Korzystamy ze zdolności towarzyszki, aby zadawać potworowi duże obrażenia.
  • Po walce czekamy, aż towarzyszka wezwie Jallę i wspinamy się po linie.
  • Podchodzimy do wody i wchodzimy na grzbiet wołu. Idziemy dalej przed siebie, aż dotrzemy nad jezioro. Oglądamy scenkę, po czym wstajemy, przeskakujemy przez kłodę po prawej i wsiadamy na Jallę. Idziemy dalej, aż towarzyszka każe nam zsiąść. Oglądamy scenkę i zeskakujemy na dół.

Uratuj wilka przed Grylą

• Po walce podążamy za Angrbodą. Wspinamy się na skałę i strzelamy w dźwiękokamień na korzeniu.
  • Przechodzimy przez utworzone przejście, wspinamy się na kolejne dwie skały po lewej i znowu strzelamy.
  • Teraz kontynuujemy wędrówkę utworzonym przejściem, walczymy z wrogami i podążamy za gigantką aż dotrzemy do domu Gryli.
  • Obchodzimy dom od prawej. Odwracamy się, wskakujemy na skrzynie i przeskakujemy po zaczepie na drugą stronę. Teraz strzelamy w dźwiękokamień w wiszącej klatce. Wspinamy się po zaczepie, który utworzy Angrboda.
  • Podążamy za dziewczyną w głąb budowli i zeskakujemy na dół. Pomagamy gigantce przekręcić dziurkę od klucza i schodzimy głębiej do piwnicy.
  • Na dole jest zablokowana ścieżka, cofamy się nieco i skręcamy w prawo. Strzelamy w kamień na beczce. Schodzimy na dół i idziemy do przodu, aż włączy się scenka. Po obejrzeniu przerywnika wracamy na górę.
  • Po zamknięciu klucza i postawieniu kubka pojawi się Gryla. Angrboda przedstawi nam swój plan. Kiedy dziewczyna odwraca uwagę swojej babki, my zakradamy się i uwalniamy wilka. Nie idzie to zgodnie z planem i teraz czeka nas walka z gigantką.