Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored: Death of the Outsider - sekrety i znajdźki: misja 1 (Ostatnia walka)

Wszystkie amulety, sejfy i obrazy w pierwszej misji.

Szukanie kościanych amuletów oraz szyfrów do sejfów to nieodzowny element rozgrywki każdej części Dishonored. Złamanie szyfru, odszukanie dobrze ukrytego amuletu bądź obrazu daje wiele satysfakcji. Poniżej podajemy lokalizację wszystkich kościanych amuletów i obrazów, a także informację, jak złamać szyfr do sejfu.


Kościane amulety

1. Szermierz - leży na stole w mieszkaniu przed Łaźnią Albarca.

2. Zwinny zeskok - leży na stole w pomieszczeniu, w którym należy przekręcić korbę, by zatrzymać ulatniającą się parę.

3. Szczęśliwy defekt - leży w zamkniętej szafce w pomieszczeniu (1), w którym Bezocy przygotowują trunek. Klucz do szafki znajduje się przy ciele członka Bezokich, którego znajdziesz w tym pomieszczeniu. O oznaczeniach pomieszczeń dowiesz się z naszego opisu misji, tutaj - Dishonored: Death of the Outsider - misja 1: Ostatnia walka.

4. Zwinność - umieszczony w imadle w pomieszczeniu (2).

5. Silne cięcie - ma go przy sobie przywódczyni Bezokich, Jeanette Lee, którą znajdziesz w pomieszczeniu (4).

6. Pustkowy hazard - znajdziesz go w pomieszczeniu z ringiem w Łaźni Albarca. Leży niedaleko tablicy z aktualnymi wynikami pojedynków.


Kody do sejfów

Sejf w mieszkaniu przed Łaźnią Albarca - kod: 451; rozwiązaniem jest liczba książek nad biurkiem, w kolejności od lewej do prawej.



Obrazy

Obraz: Odmieniec w snach warunkowych - wisi nad ringiem; zebrać go można przechodząc przejściem nad ringiem. Chcąc go zebrać, musisz wspiąć się na niego i spojrzeć w dół.

O autorze

Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Komentarze