Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored: Death of the Outsider - sekrety i znajdźki: misja 3 (Napad na bank)

Wszystkie amulety, sejfy i obrazy w trzeciej misji.

W trzecim rozdziale do odnalezienia jest jedenaście kościanych amuletów oraz cztery obrazy. Tak jak w poprzednim rozdziale, amulety można zakupić lub wykraść ze sklepu czarnorynkowego.


Jak dostać się do sklepu czarnorynkowego i obrabować go

Jeżeli chcesz obrabować sklep czarnorynkowy, będziesz potrzebował klucza płaskiego, który znajdziesz w pomieszczeniu na placu przed bankiem. Jego dokładna lokalizacja została zamieszczona w opisie przejścia misji trzeciej: Włamanie do banku. Mając ten klucz, idź na ulicę gdzie znajduje się sklep czarnorynkowy.

Tam znajdź zamknięte drzwi, które umiejscowione są w schodach prowadzących do placu przed bankiem. Otwórz je za pomocą klucza, a następnie wejdź do środka. Przez kraty strzel z wolnostrzału w czerwony przycisk, dzięki czemu zamknięte wcześniej drzwi zostaną otwarte, a ty będziesz mógł wejść na zaplecze sklepu.

Lokalizacja kościanych amuletów na mapie Górnej Cyrii.

Kościane amulety

1. Ryzykowna parada - amulet znajduje się w tym samym miejscu co w poprzedniej misji: na dachu zielonego budynku, który mieści się na placu z posągiem pośrodku. Budynek ten znajduje się na prawo, jeżeli patrzysz w stronę Czerwonej Kameli. Na dach dostaniesz się za pomocą mocy Przeniesienie - przenoś się po lampach i dachach. Amulet leży w skrzyni.

2. Opóźniony zapłon - na dachu budynku położonego przy placu z posągiem pośrodku. Wejście do budynku oznaczone jest dużym zębem. Amulet leży na samym środku, na stole.

Na dachach tych budynków znajdują się kościane amulety.

3. Mocne lądowanie - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

4. Pancerne kości - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

5. Dyskretna zmiana miejsc - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

6. Pewna ręka - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

7. Znajomy zapach - na łodzi, którą znajdziesz na kanale. Do środka przedostaniesz się przez kraty za pomocą mocy: Wejrzenie i Przeniesienie lub zdobywając klucz do drzwi, które ma przy sobie topielec pod łodzią.

8. Niepewna ręka - leży za blachą w maleńkim pomieszczeniu. Wejście jest naprzeciwko dwóch łodzi, które znajdują się na kanale przy tamie. Obok wejścia do pomieszczenia znajduje się przejście na ulice, gdzie jest sklep czarnorynkowy.

9. Niezdarny zabójca - znajduje się w archiwum banku (poziom -1). Dostaniesz się tam przekraczając ścianę światła w atrium (droga do skarbca). Leży w szufladzie w pokoju sypialnym, na prawo od podwójnego zlewu.

10. Zaszczute zwierzę - w Gabinecie Dyrektorki na trzecim piętrze banku, niedaleko skarbca. Wisi za ukrytym obrazem, który może otworzyć wciskając czerwony przycisk, umieszczony przy biurku w tym samym pomieszczeniu.

11. Rozpraszająca wizyta - znajdziesz go w skarbcu w drugim sejfie. Kod do sejfów został zamieszczony w sekcji poświęconej sejfom na tej stronie.


Kody do sejfów w skarbcu

Sejf w skarbcu bankowym. Wskazówkę, jak go otworzyć, znajdziesz w pomieszczeniu na trzecim piętrze (wchodząc od strony dachu); wisi na tablicy. Kiedy będziesz w skarbcu zobaczysz sześć sejfów, z czego w czwartym znajduje się nóż o dwóch ostrzach i w nim - jako jedynym nie ma zamka.

Kluczem do rozwiązania zagadki jest suma dwóch liczb, zaczynając od pierwszego sejfu, od lewej, i przesuwając wynik o jedno miejsce. Do pierwszych trzech sejfów, kody znajdziesz we wskazówce.

  • Pierwszy sejf: 011 (0+1=1).
  • Drugi sejf: 235 (1+1=2, 1+2=3, 2+3=5).
  • Trzeci sejf: 813 (3+5=8, 5+8=13).

Chcąc poznać kody do kolejnych sejfów należy dodać dwie pierwsze liczby, zaczynając od pierwszego sejfu (0+1=1). Wynik dodajemy do poprzedzającej wynik liczby (1+1=2) itd. W ten sposób otrzymujemy rozwiązanie zagadki.

  • Czwarty sejf: 213 (8+13=21, 13+21=34) - w tym sejfie nie ma zamka, ale kod należy wyliczyć.
  • Piąty sejf: 455 (21+34=55).
  • Szósty sejf: 891 (34+55=89, 55+89=144, ale tylko cyfra 1 z tej liczby nas interesuje)

Obrazy

1. Samotny Szczurnik - obraz będzie dostępny dopiero podczas licytacji odbywającej się na placu Calibron. Wisi na scenie. Chcąc go zabrać musisz uporać się ze strażnikami, podejść bliżej po cichu, by go wykraść lub wygrać aukcję.

2. Impresja o Pustce nr 4 - na trzecim piętrze w banku Dolores Michaels, idąc od strony dachu. Wisi na ścianie w pomieszczeniu, które otacza główną salę bankową. Możesz dostać się tam przez żyrandol umiejscowiony w głównej sali lub, gdy otworzysz zamknięte drzwi na trzecim piętrze.

3. Impresja o Pustce nr 1 - znajduje się w archiwum banku (poziom -1). Dostaniesz się tam przekraczając ścianę światła w atrium (droga do skarbca). Wisi w korytarzu, którym dostaniesz się do szefa ochrony.



4. Porter Luci Abele - znajdziesz go w łodzi na kanale. Używając mocy Wejrzenie przedostań się przez kraty do środka i ustaw znacznik. Następnie przenieś do wewnątrz i zabierz obraz oraz inne skarby, w tym amulet i klucz elektryczny.

Do środka również można dostać się, odnajdując klucz do drzwi. Znajdziesz go przy nieszczęśniku, którego ciało jest przytwierdzone do spodu łodzi. W tym celu musisz się zanurzyć (7 na mapie z lokalizacją kościanych amuletów).

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dishonored: Death of the Outsider

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Editor

Marcin jest koordynatorem działu poradników.
Komentarze