Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored: Death of the Outsider - sekrety i znajdźki: misja 4 (Wykradzione archiwum)

Wszystkie amulety, sejfy i obrazy w czwartej misji.

W czwartym rozdziale do odnalezienia jest dwanaście kościanych amuletów, z czego trzy można kupić lub wykraść ze sklepu czarnorynkowego, a trzy kolejne otrzymuje się po wypełnieniu kontraktów. Na obszarze tej misji nie ma do zebrania ani jednego obrazu.


Jak dostać się do sklepu czarnorynkowego i obrabować go

Jeżeli chcesz okraść sklep czarnorynkowy, stań pod wejściem do budynku, w którym mieści się sklep. Po rurach dostań się do mieszkania, zlokalizowanego powyżej miejsca, gdzie stoisz. Wewnątrz użyj Wejrzenia i przedostań się na zaplecze sklepu. Ustaw znacznik przeniesienia w pobliżu kraty. Wróć do sklepu, zeskakując na ulicę po rurach - nie używaj Przeniesienia, bo zlikwidujesz znacznik! Kiedy będziesz w sklepie, przenieś się do środka. Zabierz z witryny to co potrzebujesz i wyjdź z pomieszczenia przez drzwi (klucz ma przy sobie właścicielka sklepu).

Lokalizacja kościanych amuletów na mapie Ogrodów Cyrii oraz planie Cesarskiego Konserwatorium.

Kościane amulety

1. Balet ostrz - leży na stole w mieszkaniu, w którym znajdziesz ciało Lonniego. Wejście do budynku znajduje się na prawo od palącego się stosu ze skrzyniami i naprzeciwko budynku, w którym rozpoczynasz misję.

2. Spaczony kościany amulet - w mieszkaniu pełnym pułapek, które znajdziesz naprzeciwko głównych schodów do Cesarskiego Konserwatorium. Do mieszkania można się przedostać jedynie używając Przeniesienia. W tym samym sejfie znajdziesz: Dziwny przedmiot - cel kontraktu: Ryzykowny zakład.

Użyj mocy Przeniesienia, by dostać się do mieszkania. W środku uważaj na liczne pułapki - rozbrój je, zanim przejdziesz dalej.

3. Pijawka Pustki - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

4. Zmrużeniu oczu - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

5. Zagięcie uderzenia - do zakupienia lub wykradnięcia ze sklepu czarnorynkowego.

6. Bezbłędne ostrze - w pomieszczeniu obok sali, gdzie Alvaro Cardoza bada ciało wiedźmy. Do tego pokoju trafisz po schodach, które rozpoczynają się w gabinecie kustoszki.

7. Łącze Pustki - na drugim piętrze konserwatorium, w kostnicy. To pomieszczenie znajduje się niedaleko windy. Dostaniesz się tam poprzez kratkę na szczury, używając mocy: Wejrzenia i Przeniesienia. Do kostnicy można również się dostać, zdobywając klucz do kostnicy, który znajdziesz w pomieszczeniu na lewo, jeżeli wchodziłeś do konserwatorium głównym wejściem.

Do kostnicy możesz się przedostać przez kratkę w ścianę lub odnajdują klucz do drzwi.

8. Niefortunne wykonanie - leży na biurku w biurach na drugim piętrze, w rogu pokoju.



9. Prędki dręczyciel - w zamkniętym pomieszczeniu, do którego dostaniesz się przez szklany dach na tarasie, gdzie medytuje siostra Rosewyn. Leży na podłodze obok ciała wiedźmy. Zabierz klucz z ciała, aby się stamtąd wydostać.

Do zamkniętego pomieszczenia, gdzie znajduje się amulet , dostaniesz się poprzez szklany dach, mieszczący się tarasie, na najwyższym poziomie konserwatorium.

10-12. Kościane amulety otrzymasz po wykonaniu poszczególnych kontraktów jako nagrodę, po zakończeniu rozdziału. Jeden kontrakt - jeden amulet.

O autorze

Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Komentarze