Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored: Death of the Outsider - sekrety i znajdźki: misja 5 (Wyrwa w świecie)

Wszystkie amulety, sejfy i obrazy w piątej misji.

W ostatniej misji przyjdzie ci znaleźć dwadzieścia siedem znajdziek, z czego jedenaście to kościane amulety, a szesnaście to wielorybie kości, które liczone do puli tak samo, jak wspomniane amulety. Liczą się zebrane kości, którzy mają przy sobie członkowie kultu.

Te, które znajdziesz leżące, na przykład na ziemi, nie wliczają się do łącznej sumy. Niezależnie ile wielorybich kości znajdziesz przy członkach kultu, zawsze są one liczone jako jedna znajdźka.

W tej misji, podobnie jak w poprzedniej, nie ma do odnalezienia żadnego obrazu.


Kościane amulety

1. Ślizgacz - w pierwszym budynku na lewo, zaraz po wyjściu z pomieszczenia, w którym rozpocząłeś piąty rozdział.

2. Trudny cel - po wyjściu z pomieszczenia, w którym rozpocząłeś piąty rozdział. Za schodami skręć w prawo i przenieś się na dach budynku. Stamtąd przedostań się przez okno i wejdź do pomieszczenia. Za drzwiami z kraty znajdziesz amulet. Chcąc przez nie przejść, odkręć koło zaworu, które znajdziesz w pokoju obok. Kiedy je odkręcisz, użyj Wejrzenia, przedostań się przez przejście i ustaw znacznik przeniesienia za kratą. Teraz musisz się tylko przenieść się, zabrać amulet i nacisnąć czerwony przycisk, aby stamtąd wydostać się.

3. Podpalacz - wejdź na dach budynku, w którym znalazłeś kościany amulet nr 1. Przez okno przedostań się do sypialni robotników, a przez dziurę w suficie na wyższy poziom, gdzie znajdziesz w szafce amulet.

4. Huragan - ma przy sobie jedne z członków kultu, którego spotkasz przed bramą z kodem.

5. Trzecie oko - znajduje się w małym pomieszczeniu (leży na biurku), do którego dostaniesz się przez okno z placu przed kopalnią. Do placu przedostaniesz bramą, która zabezpieczona jest kodem: 319.

6. Wielorybia kość (x3) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, który patroluje plac przed kopalnią (za bramą z kodem). Znajdziesz go obok wysięgnika z hakiem.

7. Wielorybia kość (x4) ma ją przy sobie jeden z członków kultu, który patroluje plac przed kopalnią (za bramą z kodem). Znajdziesz go na dachu.

8. Szybka reakcja - ma przy sobie jeden z członków kultu w pomieszczeniu przed zadaszonym korytarzem prowadzącym do kopalni. Dostaniesz się do niego, idąc metalowymi schodami na górę, z placu przed kopalnią.

9. Żelazne korzenie - ma przy sobie jeden z członków kultu w pomieszczeniu przed zadaszonym korytarzem prowadzącym do kopalni. Dostaniesz się do niego, idąc metalowymi schodami na górę, z placu przed kopalnią.

W tym pomieszczeniu przy ciałach członków kultu znajdziesz dwa kościane amulety

10. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu. Znajdziesz go przekraczając przejście do kopalni (za czerwonym wózkiem górniczym), gdy pierwszy raz zobaczysz Oświeconego przy rozwidleniu dróg.

11. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu w kopalni, w pomieszczeniu, z którego dostaniesz się do pokoju Malchiodiego.

12. Refleks - ma go przy sobie jeden z członków kultu w kopalni, w pomieszczeniu, z którego dostaniesz się do pokoju Malchiodiego.

13. Wyładowanie Pustki - w pokoju z łóżkami i garnkiem pośrodku, obok pokoju Malchiodiego. Leży obok piętrowego łóżka.

W tym pomieszczeniu przy ciałach dwóch członków kultu znajdziesz wielorybie kości. Amulet znajdziesz w pobliskim pokoju.

14. Zew krwi - ma go przy sobie jeden z członków kultu, siedzący przy stole, niedaleko osoby, która przemawia do reszty zgromadzenia -gdy wyjdziesz z pomieszczenia, z którego dostaniesz się do pokoju Malchiodiego.

15. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którzy słuchają osoby, która przemawia (niższy poziom).

16. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którzy słuchają osoby, która przemawia (niższy poziom).

Poniżej przy ciałach dwóch członków kultu znajdziesz wielorybie kości.

17. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz przed obrazem Oświeconego, blisko schodów metalowych.

18. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz przed obrazem Oświeconego, blisko schodów metalowych.

19. Wielorybia kość (x3) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz przed obrazem Oświeconego, blisko schodów metalowych.

20. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz przy moście prowadzącym do półki skalnej.

21. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz na moście prowadzącym do półki skalnej.

22. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz przy barierkach, niedaleko grupy trzech osób rozmawiających ze sobą przy półce skalnej, prowadzącej do Martwego Oka.

23. Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz, rozmawiającego z dwoma innym członkami, przy półce skalnej, prowadzącej do Martwego Oka

24. Wielorybia kość (x3) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz przed półką skalną prowadzącą do Oka Martwego Boga.

25. - Rozedrgana sylwetka - w skrzyni (kod: 962), w pokoju Malchiodiego.



26. - Wielorybia kość (x4) - ma ją przy sobie jeden z członków kultu, którego spotkasz nad skalistą przepaścią. Tego miejsca chronią Oświeceni, także uważaj, żaby cię nie zauważyli. Droga do skalistej przepaści: wyjdź z pokoju Malchiodiego i skręć w lewo; idź między łóżkami; trzymając się lewej strony zobaczysz metalowe schody, na której się dostań; idź dalej; w oddali zobaczysz czterech członków kultu oraz Oświeconego. Zabij szybko przeciwników (Oświeconego omiń) i zabierz wielorybie kości. Musisz to zrobić sprawnie, w innym przypadku ciała wrogów zamienią się w kukły.

Strzałką oznaczono drogę w kierunku przepaści. Członkowie kultu oznaczeniu żółtą poświatą posiadają wielorybie kości.

27. - Wielorybia kość (x4) - jak wyżej.

O autorze

Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Komentarze