Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Avatar Frontiers of Pandora - Witamy w Ruchu Oporu, kwatera główna, wieża Echo

Poznaj członków ruchu oporu i wyzwól pierwszy posterunek.

Witamy w Ruchu Oporu to trzecie zadanie główne w Avatar Frontiers of Pandora. Po obronie So'leka na Stacji paliw z misji Pandora, musisz dotrzeć do bazy Na'Vi, później zniszczyć wrogi posterunek. Poznasz działanie narzędzia SID i podstawy hakowania.


Na tej stronie:


Znajdź kwaterę główną Ruchu Oporu

Po udzielonej pomocy So'lekowi udaj się za jego radą do kwatery głównej Ruchu Oporu. Aby ujrzeć aktualny cel możesz włączyć mapę, ale jeśli cel jest tak blisko jak teraz, bez problemu ujrzysz go korzystając ze Zmysłu Na'Vi, jako błękitny punkt.

Jak łatwo zauważysz po dotarciu do wodospadu, by wspiąć się na skały możesz wykorzystać pomarańczowe rośliny z pnączem [1]. Złap ją i wespnij się. Niektóre z roślin są zamknięte [2] - strzel w nie z łuku, by opuściły linę.

Jeszcze kilka skoków i trafisz do kwatery głównej. Porozmawiaj z Almą i Teylanem i podążaj za chłopakiem, który oprowadzi cię po lokacji. Jeśli go zgubisz pamiętaj, że możesz wykorzystać zmysł Na'Vi.


Kwatery: Raji, obsługa SID

Pogadaj teraz z Rajinderem i odbierz od niego podarunki [3] po czym załóż je na siebie z poziomu ekwipunku (XSX - menu, PS5 - opcje, PC - I). Następnie spotkaj się z Alexandrem. Wyposaży cię w urządzenie SID. Trzymając je w dłoni rozejrzyj się, aż zlokalizujesz zielone przewody w podłodze [4]. Podążaj za nimi do najbliższej skrzynki i dotknij jej. Używając wskazanych przycisków powiększaj i pomniejszaj mniejszy okręg [5] do momentu, aż będą się pokrywać.

Przy ostatniej skrzynce uruchomiona zostanie dodatkowo mini-gra hakerska. By ją ukończyć, pokieruj w labiryncie od strzałki startu do punktu końcowego. Teraz jest to łatwe, lecz kolejne wyzwania będą zawierać także pułapki. U góry widnieje czas [6], w jakim musisz ukończyć hakowanie. Jeśli nie interesuje cię ta forma zabawy, możesz wyłączyć ją [7] w opcjach gry (zakładka Rozgrywka). Zejdź na parter i wyjdź drzwiami na zewnątrz, by pogadać ze znajomymi przy ognisku. Potem wróć na zebranie.


Pokonaj załogę pneumatycznej wieży wiertniczej Echo

Dotrzyj do wskazanego celu misji nieopodal. W placówce wiertniczej Echo musisz pozbyć się dwóch punktów oznaczonych błękitnym kolorem w centrum obszaru. Możesz spróbować zakraść się z powodu niskiego poziomu i wysokiej liczebności wrogów. Jednak trudno ci będzie po raz pierwszy wykonać wszystkie cele bez ich znajomości, dlatego przygotuj się lepiej na starcie.

Kilka wskazówek, które pomogą ci w walce:

  • początkowo przekradaj się i eliminuj najdalej wysuniętych wrogów - jeden cios lub strzał powala żołnierzy. jeśli nikt tego nie widział, nadal pozostaniesz w ukryciu. ponadto piechota posiada nieznacznie niższą siłę ognia a jest bardzo liczebna, dlatego skup się na niej
  • pilnuj ilości amunicji. możesz wytworzyć dodatkowe strzały, gdy ich braknie, jednak czas nie zostaje wtedy wstrzymany
  • skanuj roboty, by wykryć ich słabe punkty. najlepszym sposobem ich eliminacji jest zlokalizowanie elementów interakcji: wybuchowe zbiorniki lub transformatory - widoczne poprzez zmysł Na'vi - zadają wysokie obrażenia lub sparaliżują wroga

Zniszcz generator, moduł chłodzenia, komin wydechowy

  • Pierwszy cel: generator. Wystarczy strzelić w czerwoną skrzynkę na jego węższym boku
  • Drugi cel: moduł chłodzenia. Znajduje się on na samej wieży i musisz podejść do niego, by go zhakować. W tym celu wejdź w interakcję z panelem [8] trzymając w ręku narzędzie SID, wybierając go z koła broni (na PC klawisz 5). Ukończ minigrę (zrównanie okręgów oraz "labirynt"), co umożliwi ci zniszczenie wentylatora [9]
  • Trzeci cel: komin wydechowy. Ujrzysz go na szczycie wieży i zniszczysz strzelając, gdy klapa jest otwarta i buchają z niej płomienie

W ten sposób wyzwolisz pierwszy posterunek. Od teraz będziesz mógł robić podobnie z innymiinstalacjami wydobywczymi w ramach aktywności pobocznej. Z tego miejsca rozpoczniesz kolejne zadanie, ale możesz wcześniej przeszukać placówkę lub wrócić do kwatery głównej. Z pewnością warto poszukać roślin, dzięki którym uzupełnisz zdrowie i amunicję do łuku.

Następnie: Avatar Frontiers of Pandora - Pieśń przodka, klif, kwiat

Spis treści: Avatar Frontiers of Pandora - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Avatar Frontiers of Pandora - misja Pandora, stacja paliw, So'lek, strzały

Read this next