Wiedźmin 3 - Patelnia jak nowa

Chata i starsza kobieta.

Patelnia jak nowa to zadanie poboczne w grze Wiedźmin 3. Aby je rozpocząć, udaj się na północny zachód wioski Biały Sad, gdzie przy rzece stoi samotna chata.

Znajdziesz przy niej starszą kobietę (1), z którą porozmawiaj. Powie ci o pewnym mężczyźnie, któremu pożyczyła patelnię, a ten zabrał ją nie zwracając przedmiotu.

wiedzmin_3_patelnia_1

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po dialogu zniszcz drzwi (mieczem lub znakiem Aard) i wejdź do chatki. Skieruj się w prawo, gdzie znajdziesz zwłoki oraz leżący na ziemi monokl, który podnieś. Przyjrzyj się zwłokom i wejdź do kuchni. Na blacie stołu znajdziesz czystą patelnię. Zabierz ją i przyjrzyj się jeszcze nadpalonym papierom, które leżą w kominku z prawej. Możesz je odczytać z poziomu ekwipunku.

Po uczynieniu tego warto jeszcze nieco rozejrzeć się po domu (znajdziesz tu między innymi recepturę w jednej ze skrzyń). Kiedy skończysz, opuść chatę i oddaj patelnię kobiecie. W nagrodę otrzymasz 10 punktów doświadczenia i żywność.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja