Darkest Dungeon 2 - postacie: lista dostępnych, odblokowanie

Klasy postaci w grze i jak je odblokować.

Wybór postaci jest kluczowy w Darkest Dungeon 2 - od niego zależy bowiem to, jak sprawnie będziesz radził sobie z przeciwnikami. Z tej strony dowiesz się jakie postacie dostępne są w grze, a także jak je odblokować.

Na tej stronie:

Dostępne postacie

W grze na ten moment dostępnych jest łącznie 9 różnych bohaterów. Są to:

  1. Badaczka zarazy
  2. Hiena cmentarna
  3. Oprych
  4. Zbrojny
  5. Awanturniczka
  6. Uciekinierka
  7. Arlekin
  8. Trędowaty
  9. Okultysta
007_darkest_dungeon_2_postacie_lista_dostepnych_jak_odblokowac

Z czterech pierwszych - a więc Zbrojnego, Badaczki zarazy, Oprycha i Hieny cmentarnej - możesz korzystać od początku rozgrywki. Pozostałe postacie musisz jednak odblokować.

Jak odblokować postacie

By odblokować postacie musisz odpowiednio rozwinąć poziom profilu. Dla poszczególnych postaci wygląda to tak:

  • Awanturniczka - 3 poziom profilu;
  • Uciekinierka - 6 poziom profilu;
  • Arlekin - 9 poziom profilu;
  • Trędowaty - 12 poziom profilu;
  • Okultysta - 15 poziom profilu.

Gdy odblokujesz konkretny poziom profilu, będziesz mógł wybrać nowe postacie na początku kolejnej przygody. Nie możesz jednak zmieniać ich w locie, w trakcie już trwającej rozgrywki.

Poprzednio: Darkest Dungeon 2 - profil i nadzieja: zwiększanie, wpływ na rozgrywkę

Spis treści: Darkest Dungeon 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Darkest Dungeon 2 - umiejętności: punkty mistrzostwa, rozwój