Genshin Impact - Adventure Rank: jak szybko zdobyć

Ranga przygody.

Adventure Rank to ogólny poziom przygody. Nie jest to jednak poziom postaci, co z początku może być nieco mylące. Mówiąc najprościej - Adventure Rank to oznaka postępów w kampanii fabularnej i w zwiedzaniu świata.

Zawiększanie rangi daje często dostęp do nowych funkcji czy elementów, na przykład do specjalnych eventów czy uprawnia do odblokowania niektórych nowych postaci. Adventure Rank zawsze możesz sprawdzić w głównym menu (1).

adventure_rank

Dwa podstawowe sposoby na zwiększanie tej rangi to przede wszystkim wykonywanie Anchor Quests - czyli zadań głównego wątku. W ich opisie w dzienniku zobaczysz, że nagrodą często jest Adventure Exp (2).

adventure_rank_1

Drugi dostępny niedługo po starcie przygody sposób to oddawanie hołdu bóstwom przy statuach Worship Statue. Składanie przy nich ofiar oferuje różne bonusy - w tym doświadczenie Adventure Rank (3).

adventure_rank_2

Pamiętaj też, że po osiągnięciu 12 poziomu Adventure Rank odblokujesz zadania typu Commissions po wykonaniu misji typu World Quest zatytułowanej Every Day a New Adventure. Te wyzwania pomogą zwiększać Adventure Rank szybciej.

Inne źródła Adventure Exp, które też odblokujesz z czasem to:

  • Domains (czyli dungeony, podziemia)
  • Bosses (bossowie, których znajdziesz w świecie gry)

Następnie: Genshin Impact - Level: poziom postaci

Spis treści: Genshin Impact - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Genshin Impact - Mail: poczta i prezenty