Ascent - jak ulepszyć Cyberdek, wszystkie poziomy

Rozwój hakowania.

Aby lepiej radzić sobie z hakowaniem różnych urządzeń w The Ascent, należy ulepszyć Cyberdek, czyli gadżet, który pozwala właśnie na łamanie zabezpieczeń.

Na tej stronie:

Rozwój hakowania

Ulepszenia Cyberdeka (1) są rozsiane po całym świecie gry - możesz je znaleźć np. w skrzyniach.

the_ascent_cyberdek_1

Ulepszenie Cyberdeka następuje natychmiast po podniesieniu przedmiotu - nie musisz wykonywać żadnych innych czynności. Nie ma też do wyboru różnych modeli Cyberdeków ani możliwości zamiany typu ulepszenia, wszystko dzieje się samoczynnie.

Co dają kolejne ulepszenia Cyberdeka?

  • Możliwość hakowania urządzeń z wyższym poziomem zabezpieczeń, czyli blokadą LOD
  • Możliwość hakowania nowych urządzeń (np. wieżyczek i bankomatów)
  • Większy zasięg
  • Krótszy czas odnowienia

Poziomy Cyberdeka

Istnieje 10 poziomów Cyberdeka, ale na mapie świata jest do znalezienia więcej ulepszeń niż 10 - oznacza to, że możesz w pełni rozwinąć Cyberdek, nawet jeśli nie znajdziesz wszystkich ukrytych ulepszeń.

Kolejność znajdowania ulepszeń nie ma znaczenia - u każdego gracza ścieżka ulepszeń wygląda tak samo, niezależnie od tego, w którym miejscu świata znajduje ulepszenia.

Kolejne poziomy Cyberdeka i wszystkie ulepszenia prezentujemy w poniższej tabeli. W większości przypadków nazwy są oryginalne, czyli angielskie.

Numer i nazwa poziomuAnalizaDrzwiSkrzynieBankomatWieżyczkiRóżne
1. TA Lifestyle Tak Nie Nie Nie Nie Nie
2. Miastowy Tak LOD 1 Nie Nie Nie Nie
3. Peacemaker CD Tak LOD 1 Nie Nie Tak Nie
4. Icepick Tak LOD 1 LOD 1 Nie Tak Nie
5. Plug Tak LOD 1 LOD 1 Nie Tak Tak
6. Visitor Tak LOD 2 LOD 1 Nie Tak Tak
7. Manta D Tak LOD 2 LOD 2 Nie Tak Tak
8. Diva Tak LOD 2 LOD 3 Nie Tak Tak
9. The Arcade Tak LOD 2 LOD 3 Tak Tak Tak
10. Ghost of Veles Tak LOD 3 LOD 3 Tak Tak Tak

Jak sprawdzić swój Cyberdek

Aby sprawdzić nazwę ulepszenia twojego Cyberdeka, po prostu wejdź do zakładki Postać w głównym menu, a potem wybierz Cyberdek (2).

the_ascent_cyberdek_2

Niestety na tym ekranie nie widać, jaki masz poziom Cyberdeka, ale możesz tu sprawdzić jego możliwości (3).

Aby poznać poziom Cyberdeka, po prostu zestaw jego nazwę z powyższą tabelą.

Więcej porad:

Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady