Death Stranding Director's Cut - data premiery i tryb wyścigowy

Także jako płatny update.

  • Death Stranding Director's Cut ukaże się 24 września na PS5
  • Wprowadzi między innymi tryb z wyścigami
  • Na PS4 za nowości dopłacimy 10 dolarów

Sony ujawniło nowy zwiastun Death Stranding Director's Cut podczas wczorajszej prezentacji State of Play. Poznaliśmy datę premiery - 24 września - oraz szereg nowych informacji na temat gry.

Wydanie reżyserskie tytułu Hideo Kojimy wprowadza między innymi nowe misje fabularne, rozbudowuje mechanikę walki i dodaje strzelnicę oraz tryb z wyścigami pojazdów na zamkniętych torach.

Jeśli mowa o walce, twórcy przygotowali nowe ataki wręcz, a także bronie: pistolet mikrofalowy oraz stacjonarny karabin maszynowy. Do tego nowości do przenoszenia towarów: katapulta do przesyłek, egzoszkielet zwiększający udźwig czy też robot, biegający obok głównego bohatera z własnymi pakunkami.

Nie trzeba jednak przenosić paczek na piechotę, ponieważ nowa konstrukcja - rampa - pozwoli w efektywny i efektowny sposób pokonywać trudności terenowe. Jest też pełnoprawny tryb wyścigów, pod nazwą Fragile Circuit.

1
Prawie jak Gran Turismo

We wpisie na oficjalnym blogu dodano, że na PS5 możliwe będzie przeniesienie zapisów z PlayStation 4. Jeśli posiadamy już oryginalną odsłonę, specjalną aktualizację do Director's Cut kupimy też osobno, za 10 dolarów.

Takie podejście do debiutów na sprzęcie obecnej generacji - wersja reżyserska z płatną aktualizacją - wydaje się być standardową polityką Sony, choć w przypadku Ghost of Tsushima zdążyło już wywołać pewne kontrowersje. Nie znamy ceny w złotówkach.

Nie może zabraknąć standardowych ulepszeń PS5: wsparcia dla haptycznych opcji kontrolera DualSense i 3D audio, a także skrócenia czasów ładowania. Do tego rozbudowanie opcji sieciowych, choćby o tablice najlepszych wyników.

Na PlayStation 5 przygotowano dwa tryby wyświetlania obrazu: skalowane 4K w 60 klatkach na sekundę lub też natywne 4K, ale przy niższej płynności rozgrywki, ze wsparciem dla szerokokątnych ekranów i HDR.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami