Assassin's Creed Valhalla - muchomor: Hordafylke (Norwegia)

Walka z czterema przeciwnikami, grzyby w regionie Hordafylke.

Norweski region Hordafylke to kolejna część świata Assassin's Creed Valhalla, w której natrafisz na aktywność z grupy muchomor. Jednakże, tak jak w przypadku kilku angielskich regionów, tutaj przyjdzie ci walczyć, a nie rozwiązywać zagadkę. Z tej strony dowiesz się gdzie rozpocząć tę aktywność, a także jak poradzić sobie z przeciwnikami.

Tutejszego muchomora znajdziesz w południowo-zachodniej części Hordafylke (1). Grzyby (2) z którymi musisz wejść w interakcję rosną na otwartym, płaskim terenie.

867_acvalhalla_muchomor_hordafylke

Gdy tylko je aktywujesz, rozpocznie się halucynogenne wyzwanie. Przyjdzie ci tu walczyć z czterema imiennymi wrogami. Postaraj się dobierać cele w odpowiedniej kolejności. Najgroźniejszy jest Szaleniec (3), który będzie miotał w ciebie zaklęciami. Później warto zająć się Wilczym Szturmowcem (4), którego cechuje duża mobilność i wprowadza olbrzymie zamieszanie na polu walki.

868_acvalhalla_muchomor_hordafylke

Pozostała dwójka przeciwników to znani ci już z innych wyzwań Jotun-Guld i Jotun-Djevelen, nie powinieneś mieć więc z nimi żadnych problemów. Załatw ich w dowolnej kolejności. Gdy cała czwórka padnie, aktywność zostanie zakończona - a twoja postać otrzyma sporo punktów doświadczenia.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie muchomory

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety