Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Suthsexe (Anglia)

Siedem Sióstr, rozwiązanie zagadki z anomalią animusa w Suthsexe.

Region Suthsexe w Assassin's Creed Valhalla różni się pod wieloma względami od innych części mapy w grze. Anomalia Animusa także wygląda tutaj inaczej - zamiast standardowego manipulowania zwierciadłami i innymi obiektami, więcej jest tutaj poruszania się pomiędzy platformami. Z tej strony dowiesz się, jak poradzić sobie z tą aktywnością.

By rozpocząć tutejszą anomalię Animusa, udaj się do Siedmiu Sióstr (1), lokacji na południowym krańcu regionu Suthsexe. Symbol do aktywacji (2) anomalii znajdziesz bez większych problemów, gdyż cały tutejszy teren jest dość otwarty.

Gdy rozpoczniesz tę aktywność, czeka cię pierwsza niespodzianka - poruszał będziesz się w dół, a nie w górę. Przez większość czasu musisz przemieszczać się po równiach pochyłych (3), zjeżdżając z nich w dół. Musisz przy tym pamiętać, by omijać zagrożenia (4) w formie czerwonych pól.

Gdy zjedziesz z pierwszej równi i wylądujesz na gruncie, odbij w prawo, przeskocz przez platformy i dostań się na kolejną zjeżdżalnię (5). Musisz w odpowiednim momencie - najlepiej w połowie wysokości platformy - skoczyć, by dostać się na obiekt przed tobą.

Kontynuuj marsz i wespnij się na górę, gdzie znajdziesz projektor (6). Wejdź z nim w interakcję i ustaw go tak, by rozświetlić obiekt na dole (7). Musisz wykonać tę czynność w odpowiednim momencie, by wspomniany obiekt zatrzymał się na środku swojej trasy - tak jak przedstawione jest to na poniższym obrazku.

Wróć teraz na poprzednią platformę i wskocz na równię, by rozpocząć zjazd w dół. Przeskocz na obiekt, który przed momentem rozświetliłeś, a następnie kontynuuj wędrówkę. Gdy trafisz na twardy grunt, odbij w lewo i wespnij się na górę. Przed tobą pojawi się kładka, wokół której poruszają się zagrożenia (8). Musisz poruszać się w odpowiednim momencie, by unikać laserów.

Po wszystkim biegnij przed siebie, przeskocz na kolejne obiekty i zjedź na dół. Trafisz na kolejną równię, przez którą przenikać będą zagrożenia. By przedostać się przez ten fragment, musisz wykonać skok w odpowiednim momencie - gdy pierwsze (9) i drugie (10) zagrożenie zacznie przenikać przez równię. Dzięki temu bezpiecznie dojedziesz do samego końca.

Po chwili trafisz na kolejny projektor (11). Wejdź z nim w interakcję i wykorzystaj go do zablokowania unoszącego się obiektu (12) w miejscu - tak, by znajdował się on w najwyższej możliwej pozycji. Odejdź teraz od projektora, wróć na platformę po lewej stronie i wskocz na niedawno rozświetlony obiekt, a z niego na niższy poziom.

Tutaj czekał będzie trzeci projektor (13). Wejdź z nim w interakcję by rozświetlić obiekt (14) w najniższej pozycji. Odejdź teraz od urządzenia, wróć na poprzednią platformę i przejdź przez zablokowany w powietrzu obiekt, by kontynuować.

Reszta anomalii jest już prosta - musisz przeskoczyć przez kolejne platformy i wspiąć się na górę, gdzie znajdziesz symbol do zakończenia tej aktywności.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Read this next