Call of Duty Warzone - jak zdobyć Kolosa

Potężna nagroda za serie.

Kolos to najpotężniejsza nagroda za serie do zdobycia na polu bitwy w Call of Duty Warzone. Sprawia, że stajemy się śmiertelnie niebezpieczni dla wrogów, a jednocześnie bardziej odporni na obrażenia.

Używając Kolosa nasza postać przywdziewa potężny kombinezon z grubym pancerzem, przy okazji wyposażając też działko obrotowe z nieskończonym zapasem amunicji - wymaga tylko przeładowania po zużyciu 200 pocisków.

Jak zdobyć Kolosa? Tę nagrodę można znaleźć w bunkrach. To jedyne miejsce, gdzie może pojawić się ten przedmiot.

call_of_duty_juggernaut_warzone
Kolos budzi respekt

Po użyciu Kolosa, korzystamy z niego aż do śmierci. Warto jednak podkreślić, że nie możemy uzupełniać jego pancerza. Nagrodę za serię aktywujemy domyślnie przyciskiem X na PC lub wciskając kierunek w prawo na d-padzie kontrolera.

Najlepsze wykorzystanie Kolosa to gra ze znajomymi lub innymi graczami w składzie. Wtedy Kolos może - przykładowo - ostrzeliwać wrogów z pojazdu, którym kieruj inny gracz.

Kolos jest głównym priorytetem w walce dla wrogów, dlatego sojusznicy Kolosa mają łatwe zadanie, chcąc pozbyć się atakujących Kolosa przeciwników.

Spis treści: Call of Duty Warzone - poradnik i najlepsze porady