Cyberpunk 2077 - Gdzie jest Johnny: na tropie Smashera

Wątek Rogue.

Misja ta będzie dostępna po wykonaniu zadania Never Fade Away z wątku głównego. Na początku musisz udać się do Afterlife. Na miejscu porozmawiasz z Johnnym i weźmiesz tabletki. To sprawi, że kontrolę nad ciałem V przejmie Silverhand i od tego momentu nie możesz robić nic poza okazjonalnymi wyborami w dialogach.

Napijesz się przy barze, potem zaczniesz odwiedzać różne kluby i poznasz dziewczynę. Pobijesz się z ochroną, a wreszcie wybierzecie się na przejażdżkę, która zakończy się kraksą.

gdzie1

Ockniesz się - już jako V - w łóżku w motelu. Porozmawiaj z Rogue i z Johnnym, a potem opuść motel. Musisz teraz odczekać cały dzień. Dopiero wtedy Rogue się odezwie, byście przeszli do właściwej części zadania. Podejście skradankowe, które tu opisujemy, wymaga 9 poziomu zdolności technicznych.

Kiedy Rogue zadzwoni, jedź do Afterlife i porozmawiaj z nią (1). Potem idźcie na zewnątrz. Weź kurtke, którą ci pokaże. Nie musisz jej zakładać (ma raczej słabe statystyki).

gdzie2

Wsiadaj do wozu i zaczniecie podróż do doków, gdzie macie znaleźć Greysona - który może naprowadzić was na Smashera. Porozmawiaj chwilę z Rogue, a potem przewiń podróż.

Gdy dotrzecie do doków, porozmawiacie i zaczekacie, aż się ściemni. Rogue powie ci, kiedy masz wysiąść. Idź za nią, skradając się. Na teren portu najlepiej przejść niezauważonym, wspinając się przy ścianie (2). Otworzysz tam wejście towarowe (3).

gdzie3

Przejdźcie nim na drugą stronę. Jeśli chcesz, może zacząć walczyć - wrogowie nie stanowią dużego wyzwania, jeśli inwestujesz w używanie broni palnej. Jeśli chcesz się skradać, udaj się po prostu w kuckach do bramki (4) i przejdź przez nią dalej.

gdzie4

Omiń lub znokautuj jednego strażnika patrolującego tu teren, a dostaniesz się do drzwi (5) do pokoju kontrolnego. W środku użyj komputera, by przeczytać wiadomość o Ebunike (6). Dowiecie się, że Greyson jest na okręcie obok.

gdzie5

Idź za Rogue - uważaj na strażnika w pokoju obok. Gdy wyjdziecie do portu, już przy okręcie, możecie przekraść się na schody na pokład. Po wejściu na statek idź między kontenerami. Niedługo zobaczysz wrogów. Masz dotrzeć na sam koniec (7) górnego pokładu, wrogów najlepiej po prostu zlikwidować. Możesz używać nawet broni bez tłumika, bo zaraz i tak musisz walczyć z Graysonem.

gdzie6

Kiedy dotrzesz do Graysona (8), musicie go pokonać - nie stanowi żadnego wyzwania. Nie ma nawet paska zdrowia jak miniboss, to zwykły przeciwnik na kilka strzałów. Podczas rozmowy po pokonaniu go oszczędź go jednak, a da ci kartę dostępu do kontenera. Po rozmowie z Rogue idź na drabinę (9) i opuść kontener.

gdzie7

Potem zejdź do portu i otwórz kontener (10). W środku jest stare Porsche Silverhanda. Wsiadaj za kierownicę i jedź do wyznaczonego celu. Dotrzecie na wysypisko. Podejdź w oznaczone miejsce, potem usiądź i porozmawiaj z Johnnym. Misja zakończy się.

Uwaga - wybory podjęte podczas finalnej rozmowy mogą odbić się na przyszłych stosunkach V i Johnny'ego. Możesz nawiązać z nim relację przyjacielską lub wrogą. W drugim przypadku stracisz dostęp do kolejnego zadania (W starym kinie), a przez to dostęp to jednego z możliwych zakończeń.

gdzie8

Następnie: Cyberpunk 2077 - W starym kinie: randka z Rogue

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Właściwy moment: jazda Basiliskiem, atak Raffen Shiv

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami