Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 - Pasażer: rozbita AV-ka, porwanie Hellmana

Kang Tao.

Ta misja rozpoczyna się od razu po zadaniu Ostatni gasi światło - nie zdążysz nawet zauważyć, że rozpoczyna się nowy etap, bo jeden płynnie przechodzi w drugi podczas jazdy. Razem z Panam staracie się dotrzeć do miejsca upadku transportera.

Gdy zbliżycie się do celu, jeszcze w trakcie jazdy zaatakują was drony Kang Tao (1). Musisz się ich pozbyć. Automatycznie przejmiesz kontrolę nad działkiem.

Kiedy zaparkujecie i porozmawiasz z Panam i przejmiesz kontrolę nad dronem, latając nad wrakiem. Warto oznaczyć tutaj przeciwników - zobaczysz też aresztowanego Mitcha. Na wraku, po prawej stronie, jest panel (2), do którego musisz dotrzeć za moment.

Gdy wysiądziesz z auta, radzimy się skradać. Dobrze mieć teraz karabin snajperski. Najważniejsze jest dotarcie do AV-ki (3), ale pamiętaj, by wcześniej zhakować robota (4), który patroluje teren. Pozostali wrogowie nie są zbyt silni - a są szczególnie wrażliwi na granaty EMP.

Gdy zacznie się walka, musisz szybko dotrzeć do panelu na AV-ce, by wyłączyć działko. Dopiero potem zajmij się pozostałymi wrogami.

Po walce otwórz drzwi AV-ki i nic nie rób. Panam i Mitch sami rozwiążą problem ze strażnikiem. Po rozmowie podejdź do motocykli zaparkowanych obok i zeskanuj ziemię, by sprawdzić ślady (5). Zaprowadzą cię na trop Hellmana.

Wsiadaj na jeden z motocykli i ruszaj po śladach. Na drodze do głównego celu - stacji benzynowej - traficie na opuszczone lotnisko. Możecie je ominąć, by zaoszczędzić czas. Jeśli jednak chcesz, możesz zatrzymać się, by pokonać tam 4-5 przeciwników.

Kiedy dotrzecie w okolice stacji, obejdź ją od prawej strony, by przejść na tyły. Jest tam tylko jeden dron (6), którego najlepiej zniszczyć Zwarciem.

Uwaga - istnieje też inny, bardziej ryzykowny wariant wejścia do budynku przez drzwi z lewej strony stacji (należy posiadać odpowiedni poziom siły). Możesz okrążyć budynek z lewej, poczekać, aż kamera i strażnik przy drzwiach nie będą na nie patrzeć, po czym szybko unieść je przy pomocy siły. Jeśli skorzystasz z tego wariantu, to będzie wystarczyło ruszyć w stronę schodów naprzeciwko i wejść na górę, gdzie przebywa poszukiwany mężczyzna.

Wejdź do budynku tylnymi drzwiami, skradając się. Przejdź korytarzem w lewo i do pomieszczenia po prawej. Będziesz mógł po cichu wyeliminować jednego wroga (7), a potem kolejnego przy kasie.

Po pozbyciu się przeciwników drzwiami po lewej przejdź do garażu. Możesz tu zhakować kamerę (8), by odwrócić uwagę wroga, a potem załatwić oficera (9), który jest tu jedynym nieco bardziej poważnym oponentem.

Po wyeliminowaniu przeciwnikó idź po schodach i w pomieszczeniu uderz Hellmana. Zabierz jego ciało i wynieś na ulicę, gdzie będą czekać nomadzi z Panam. Porozmawiaj z nią, a później akcja przeniesie się do motelu, w którym masz przesłuchać naukowca. Zadaj mu wszystkie możliwe pytania i zadzwoń do Takamury.

Misja zakończy się, gdy opuścisz pokój.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Stary znajomy: spotkanie w dokach, układ z Wakako

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło: elektrownia

Read this next