Assassin's Creed Valhalla - uczone księgi: Grantebridgescire (Anglia)

Lokalizacja ksiąg umiejętności w regionie Grantebridgescire.

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla przedstawiamy lokalizację i sposób zdobycia wszystkich uczonych ksiąg w regionie Grantebridgescire (Anglia). W tej części mapy znajdziesz łącznie 4 tego typu przedmioty.

Uczona księga #1 - Znak śmierci

Pierwszą księgę z umiejętnością znajdziesz w Meldeburne (1), w centralnej części regionu Grantebridgescire. Skarb ukryty jest w wieży (2), jednak by się tam dostać musisz wcześniej zdobyć klucz.

140

Klucz (3) posiada znajdujący się w sąsiedztwie wieży Pikinier. Pokonaj go, zabierz z jego zwłok klucz, a następnie wejdź do wieży i zbierz księgę z umiejętnością Znak śmierci.

141

Uczona księga #2 - Skok Walkirii

Kolejna uczona księga ukryta jest w pobliżu Klasztoru na wyspie Ely (4), który znajdziesz we wschodnim rogu regionu. Przedmiot znajduje się pod ziemią - wejście (5) znajdziesz podchodząc do wskazanego na mapie punktu od strony wschodniej.

142

Po wejściu do jaskini musisz iść cały czas do przodu. Na końcu korytarza przebij się przez drewnianą blokadę i wejdź do pomieszczenia, gdzie znajdziesz uczoną księgę (6) ze zdolnością Skok Walkirii.

143

Uczona księga #3 - Cios w biegu

Przedostatnia w tym regionie księga znajduje się w forcie Ravensburg (7), w południowo-zachodniej części mapy. By dojść do skarbu musisz wpierw dostać się do wewnętrznej części fortu, co najłatwiej dokonasz wspinając się na jedną z wież (8).

144

Gdy tam dotrzesz, zlokalizuj wroga z kluczem (9). Zabij go, zbierz z niego wspomniany klucz, a następnie otwórz drwi (10) chaty znajdującej się na południe. Wewnątrz, na stojaku, znajdziesz uczoną księgę z umiejętnością Cios w biegu.

145

Uczona księga #4 - Pułapka z zapalającym pyłem

Czwartą i ostatnią uczoną księgę zdobędziesz w Walden (11), osadzie znajdującej się przy południowym krańcu regionu Grantebridgescire. Jest to świetnie ufortyfikowana osada wroga - do pokonania będzie cała chmara wrogów.

146

Niezależnie od tego, czy chcesz przebijać się siłowo czy zakraść, kieruj się na wschód. Na końcu trasy natrafisz na kościół (12). Wejdź do niego, a następnie odbij w prawo - na końcu korytarza będzie stojak z księgą umiejętności Pułapka z zapalającym płynem.

147

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie uczone księgi

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety