COD Black Ops Cold War - leczenie i uzupełnianie zdrowia

W jaki sposób się regenerować.

System obrażeń oraz poziom zdrowia w Call of Duty: Black Ops Cold War wygląda identycznie, jak w poprzednich odsłonach cyklu. Nie musimy się zatem martwić o wskaźniki czy apteczki, tylko o regenerację zdrowia, jeśli zaczynamy je zbyt szybko tracić.

zdrowie1

Jeśli wpadniemy pod ostrzał przeciwnika, to każde trafienie będzie zaznaczane za pomocą czerwonego łuku ze strzałką (1). W ten sposób możemy szybko zlokalizować przeciwnika lub skorzystać z osłony, aby ukryć się przed ostrzałem. Ponadto o spadającym poziomie zdrowia będzie świadczyła krew (2) na obrzeżach ekranu.

zdrowie2

Jeżeli poziom zdrowia spadnie do niebezpiecznego poziomu, to ekran zrobi się czarno-biały (3), a na środku pojawi się odpowiedni komunikat (4). Jest to ostatni moment na znalezienie osłony i uniknięcie śmierci.

Jeśli znajdziemy bezpieczne miejsce, to należy chwilę odczekać, aż bohater zregeneruje swoje zdrowie. Będzie o tym świadczyć powrót do normalnego widzenia barw oraz zniknięcie z ekranu krwi. Kiedy do tego dojdzie będziesz mógł z powrotem przystąpić do walki z pełnią sił.

Następnie: COD Black Ops Cold War - zdobywanie amunicji i zmiana broni

Spis treści: Call of Duty: Black Ops Cold War - Poradnik, Solucja