Assassin's Creed Valhalla - Nieproszeni goście: obrona Kruczej Przystani

Atak na naszą osadę.

Ta misja rozpocznie się po tym, jak ukończysz drugi wątek regionalny - nieważne czy będzie to Ledecestrescire czy Grantebridge. W każdym razie, podczas sceny biesiadnej świętowanie przerwie atak wrogiego klanu wikingów.

Wybiegnij z towarzyszami z budynku i po prostu zajmij się przeciwnikami. Ta misja jest krótka i konkretna. Musicie pokonać wszystkich najeźdźców. Nie ma innego celu.

goscie1

Podczas walki pamiętaj, że możesz używać wzroku Odyna, by podświetlać czułe punkty wrogów (1). Widać je też, kiedy celujesz z łuku. Strzał w takie miejsce oszołomi każdego.

Po starciu zacznie się scenka. Podczas niej Dag przyprowadzi jeńca. Dokonasz tutaj wyboru (2) - zabić go, czy oszczędzić? Decyzja nie ma jednak znaczenia na dłuższą metę. Lepiej jednak zlikwidować jeńca, by trochę uspokoić Daga.

goscie2

Po tej misji możesz zająć się pobocznymi misjami, eksploracją lub wrócić do Randvi przy stole dowodzenia, by wybrać kolejny wątek sojuszu w innym regionie.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Królotwórca: Oswald i problemy z Ruedem

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Raport o Grantebridgescire: drugi sojusz