Ghost of Tsushima - Przyjaciele mimo woli

Opowieść Ishikawy (8 z 9).

Po tym jak ukończyłeś zadanie Postrach Otsuny i odblokowałeś dostęp do Kamiagaty, możesz w Ghost of Tsushima rozpocząć kolejną misję z cyklu Opowieści Ishikawy, czyli Przyjaciele mimo woli.

436

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

437

Udaj się do Świątyni Jogaku (1), gdzie przed bramą spotkasz się z Ishikawą. Porozmawiaj z nim, a następnie udaj się we wskazane na mapie miejsce. Odnajdziesz zdemolowany konwój mongolski (2). Zbadaj go oraz ślady na drzewie i ciała na ziemi.

438

Pojawi się kobieta. Podążaj za nią. Będziecie podchodzić do sideł i je demontować. Po chwili dotrzecie do dwóch bandytów (3), których Jin puści wolno.

Następnie wsiądź na konia i jedź za Matsu. Dalsze część przejażdżki zaprowadzi cię nad brzeg, gdzie Jin przeprowadzi jeną z wielu rozmów z kobietą. Po niej znowu ruszycie przed siebie. Po drodze traficie na grupkę Mongołów, których musicie pokonać.

W końcu dotrzecie do chaty Matsu. Wewnątrz Jin odkryje, że kobieta, z którą spędził czas to tak naprawdę Tomoe. Kiedy opuścisz jej dom, udaj się do Świątyni Jogaku (1), by porozmawiać z Ishikawą, którego znajdziesz przy ognisku. Zadanie zakończy się po rozmowie z nim.

Sprawdź, czy odnalazłeś i wykonałeś wszystkie Opowieści Cuszimy w grze.

Następnie: Ghost of Tsushima - Wieczny spoczynek

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Postrach Otsuny