Ghost of Tsushima - Wielkie błękitne niebo

Khotun-chan.

Po tym jak dostarczyłeś wiadomość wujowi w końcu, po wielu rozegranych misjach i spędzonych godzinach w świecie Ghost of Tsushima, dochodzi do ostatecznych rozstrzygnięć. W tym zadaniu bowiem zmierzysz się z Khotun-chanem.

Porozmawiaj z Yuną przed wejściem na teren świątyni (stoi przed wysokim budynkiem), aby rozpocząć misję, a następnie zamień słowo ze swoimi sojusznikami (Norio, Kenjim, Ishikawą i Masako), których znajdziesz na obszarze kompleksu świątynnego. Na końcu ponownie porozmawiaj z Yuną. Po jej zakończeniu przeniesiesz się do Portu Izumi, który - wraz z towarzyszami - zaatakujesz, by odbić go z rąk Mongołów.

Walki będą toczyć się na terenie całego miasteczka. Dzielnie będą wspierać cię kompani, z pomocą których zepchnięcie Mongołów do defensywy. Kiedy spotkacie się z Norio na wzgórzu, wówczas się rozdzielicie.

343

Nie idź w stronę fortu (1), gdyż szybko zginiesz. Idź w kierunku zamarzniętej rzeki (2). Uważaj na łuczników, którzy stoją na wzgórzu. Gdy dotrzesz do osady możesz rozprawić się z wrogami po cichu lub w otwartej walce. Spróbuj jednak pozbyć się jak najwięcej przeciwników atakami skrytobójczymi, gdyż bezpośrednie starcie z tyloma wojami może zakończyć się szybko porażką.

344

Możesz też wybrać inne rozwiązanie: przebiec przez wioskę, by jak najszybciej wejść na wieżę (3), na której przyjrzysz się okolicy. Niezależnie, które rozwiązanie wybierzesz, dostań się na wspomnianą wieżę (3). Kiedy wejdziesz na szczyt, załączy się krótki film.

345

Rozpoczniesz w innej części Portu Izumi. Przed sobą zetkniesz się ze strażnikami, których możesz pozbyć się po cichu. Przedrzyj się przez miasto. Jeśli nie chcesz zwracać na siebie uwagę, przejdź po dachach w kierunku mostu (4), gdzie zmierzysz się dużą grupą przeciwników.

346

Kiedy się z nimi rozprawisz, przejdź na drugi koniec osady - idź w kierunku bramy (5). Otwórz ją, by zmierzyć się z Khotun-Chanem.

Niestety, nie jesteś w stanie zabić chana przy pierwszym podejściu, gdyż ucieknie on z pola walki, pozostawiając na nim swoich podwładnych. Nie musisz z nimi walczyć. Biegnij w stronę zamku, by dogonić bossa. Tam rozpocznie się druga faza walki z Khotun-chanem.

347
  • W tym etapie walki musisz się liczyć z tym, że oprócz pojedynkowania się z Khotun-chanem, musisz również przeciwstawić się różnym jednostkom mongolskiej armii. W pierwszej kolejności skup się na walce z piechotą.
  • Walcząc z Khotun-chanem możesz wspomagać się całym swoim arsenałem, począwszy od katany, łuku i wszystkich gadżetów i umiejętności. Warto wykorzystać przedmioty, z których najbardziej lubisz korzystać.
  • Boss ma szeroki wachlarz ataku, więc warto go trzymać na dystans, by z odpowiedniej odległości zasypać go gradem strzał i rzucając w niego kunai czy bombą.
348
  • Musisz się liczyć z tym, że gdy pokonasz pierwszą falę wrogów, po chwili pojawią się kolejni Mongołowie, by zaatakować się z zaciętością. Pozbądź się ich jak najszybciej, by wrócić do walki z chanem.
349
  • Kiedy, po kilku trafnych atakach, zranisz bossa, ten wezwie większe posiłki. W wyższej części statku pojawią łucznicy i jednostki strzelające pociskami. Postaraj się w pierwszej kolejności - z łuku - wyeliminować właśnie tych przeciwników.
350
  • Na pokładzie pojawią się również silniejsze jednostki. Pozbądź się ich, by nie przeszkadzały ci w trudnej w walce z bossem.
  • Jeśli zabraknie ci amunicji, rozejrzyj się dobrze po pokładzie. Znajdziesz tam strzały, kunai i inne ważne przedmioty.
  • Kiedy zadasz chanowi poważne obrażenia, pojawią się nowe jednostki na pokładzie. Pamiętaj o łucznikach, którzy z dalszej odległości będą cię nękać.
351
  • Podczas pojedynku z bossem, wykorzystaj cały swój arsenał, nawet ten, z którego wcześniej rzadziej używałeś. Nie oszczędzaj, na przykład, wybuchowych i ognistych strzał.
  • Walka z chanem zakończy się, gdy zadasz mu odpowiednią ilość obrażeń.

Kiedy Jin Sakai zada Khotun-chanowi ostatni, zabójczy cios, automatycznie uruchomi się film przerywnikowy. Po nim przejmiesz kontrolę nad głównym bohaterem, gdy razem z Yuną będziecie jechać na koniach. Po chwili przejażdżki i rozmowie dojdzie do zakończenia zadania.

Nie jest to jednak koniec wątku głównego. Czek cię bowiem jeszcze ostatnia misja: Opowieść pana Shimury.

Następnie: Ghost of Tsushima - Opowieść pana Shimury, wszystkie zakończenia

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Serce jito

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami