Ghost of Tsushima - Serce jito

Przekazujemy wiadomość wujowi w zamku Shimura.

W poprzedniej misji - Nadciągająca burza - zbadałeś beczki w latani morskiej, którą zajmowali Mongołowie. Teraz przyszedł czas na to, by przekazać wiadomość wujowi.

Porozmawiaj z Yuną w Świątyni Jogaku, by rozpocząć tę misję. Stoi obok drzewa z darami. Idź za nią. Dotrzecie do stajni, gdzie wybierzesz konia - i imię dla niego. Ten rumak będzie towarzyszył ci do końca gry. Następnie udaj się na nowym wierzchowcu w długą podróż do zamku Shimura.

330

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

331

Gdy zbliżysz się do zamku od północnej strony, przyjrzyj się mapie i podjedź do punktu, który na niej widniej (1). Miejsce to znajduje się przed murami i przed fosą warowni. Załączy się scenka przerywnikowa, po której przejmiesz kontrolę nad Jinem. Przepłyń rzekę i wespnij się po skałach na górę (2).

W drodze na szczyt będziesz musiał także wykorzystać hak z liną, by przedostać się na drugą stronę urwiska. Kiedy wejdziesz na górę, przeciśnij się przez dziurę w ogrodzeniu i wejdź na teren zamku.

Od razu kucnij i ukryj się za osłoną, aby nikt cię nie zauważył. Przedzieraj się przez tereny zamkowe tak, aby cię nikt nie zobaczył. Nie możesz również zabijać strażników, gdyż de facto nie są oni twoimi wrogami (są to Japończycy na usługach pana Shimury).

332

Trzymaj się lewej strony muru, ukrywając się w zaroślach. Przejdź przez pierwszy drewniany most, natomiast przed drugim skręć w prawo, w kierunku wody, mniej więcej na wysokości ogniska (3).

333

Podejdź do brzegu i wskocz do wody. Kieruj się w stronę mostu (4). Opłyń wysepkę ze strażnikami (5), tak, aby cię nie zauważyli.

334

Po skalach obok mostu (6) wespnij się na górę i przejdź przez dziurę w murze (7).

335

Teraz musisz niezauważenie przedostać do wozu (8), którym dojedziesz bliżej zamku. Ukrywaj się za osłonami i w odpowiednim momencie, gdy strażnicy nie będą patrzyli, schowaj się wewnątrz wozu i poczekaj, aż znowu przejmiesz kontrolę na Jinem.

336

Kiedy wyjdziesz z pojazdu, trzymaj się lewej strony muru, unikając wzroku strażników. Przekradaj się od osłony do osłony, ukrywając się w namiotach lub za beczkami czy skrzynkami.

337

Kiedy obejdziesz zamek z drugiej strony, wejdź po drewnianej platformie i przejdź przez otwór okienny (9) do wnętrza warowni .

338

Poczekaj w bezpiecznym miejscu, aż strażnik (10) odejdzie i wespnij się po drabinie (11) na wyższe piętro. Tam wyjdź na dach przez okno i obejdź pomieszczenia zamkowe.

339
340

Wejdź przez otwór okienny (12) z powrotem do zamku. Wewnątrz, przed sobą, zobaczysz drabinę. Wejdź na górę. Przejdź przez pomieszczenie na drugą stronę, gdzie przeciśnij się przez wąskie okno (13).

341

Znowu znajdziesz się na dachu, ale teraz na wyższej kondygnacji. Wespnij się po drabinie (14) na wyższe piętro, a potem wejdź po zadaszeniu wyżej.

342

Dotrzesz do wieży. Kiedy strażnik (15) odwróci się i nie będzie patrzył w twoją stronę, wejdź przez drzwi (16) do wnętrza wieży. Następnie zejdź dwa piętra niżej, a dostaniesz się w końcu do komnaty pana Shimury, w której pozostaw list dla wuja.

Kiedy uda ci się wykonać tę czynność, zadanie zakończy się, a Jin - już bez twojej pomocy - opuści zamek.

Następnie: Ghost of Tsushima - Wielkie błękitne niebo

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Nadciągająca burza

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami