Ghost of Tsushima - Trzy działania, trzy iluzje

Opowieść Noria (2 z 9).

Trzy działania, trzy iluzje w Ghost of Tsushima to druga z dziewięciu misji z cyklu Opowieść Noria. Jest dostępna w drugim akcie gry, kiedy możesz już zwiedzać wyspę Toyotama.

Zadanie rozpoczniesz w wiosce Akashima (1).

trz1

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po rozmowie z Noriem podążaj za mnichem. Kiedy dojedziecie w okolice obozu, możesz spotkać dwóch Mongołów. Najlepiej skorzystać z prowokacji.

Wejdź do spichlerza (2). Spójrz na Hotchiego, działo sygnałowe i chatę.

trz2

Zabij Mongołów w obozie - po cichu lub w otwartej walce. Po wszystkim podejdź do Hotchiego (3).

trz3

Wkrótce rozpocznie się kolejna walka. Nie dopuść, żeby Hotchiemu stała się krzywda. Na końcu ponownie podejdź do mnicha, by zakończyć zadanie.

Sprawdź, czy odnalazłeś i wykonałeś wszystkie Opowieści Cuszimy w grze.

Następnie: Ghost of Tsushima - Głupiec

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Ostatni wojowniczy mnich

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami