Cyberpunk 2077 oferuje trzy razy więcej sposobów wykonania zadania niż Wiedźmin 3

Twierdzi CD Projekt Red.

Cyberpunk 2077 pozwala na znacznie większą swobodę przy realizacji celów misji niż Wiedźmin 3 - wynika z wypowiedzi przedstawicieli CD Projekt Red w serii podcastów zorganizowanych przez niemiecki magazyn GameStar.

Najciekawsze informacje z transmisji zgromadził na forum Reddit użytkownik Moraez. Szczegóły poniżej:

  • deweloperzy twierdzą, że poprawa w projektowaniu poziomów to skok jakościowy, jaki mogliśmy zaobserwować przy przy przejściu z Wiedźmina 2 do Wiedźmina 3
  • w Cyberpunk 2077 zabraknie misji przypominających zadania z beczkami z Wiedźmina 3. Mapa nie będzie podobno wypełniona przytłaczającą liczbą ikon
  • gracz ma trzy razy więcej sposobów na wykonanie zadań niż w Wiedźminie 3. Tym samym misje nie mogą skończyć się niepowodzeniem - wyjątkiem jest śmierć głównej postaci
  • gracze krytykowali powtarzalność misji z wykorzystaniem wiedźmińskich zmysłów, więc podobnych zadań zabraknie w nowej grze CD Projekt Red
  • ponad 1000 postaci niezależnych otrzyma „ręcznie” zaprojektowany cykl codziennych czynności
  • kiedy studio ukończy pracę nad zadaniem, nie odkłada go „na półkę”, ale przechodzi wiele razy, aż do premiery gry - by znaleźć ewentualne błędy
  • system walki wręcz, przedstawiony na zwiastunie z E3, nie reprezentuje finalnej wizji zespołu. Studio usprawnia mechanikę

Cyberpunk 2077 zadebiutuje 17 września na PC, PS4 i Xbox One.

Źródło: Reddit

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami