Call of Duty Warzone - jak odblokować nowych operatorów i postacie

Dodatkowe skiny.

W CoD Warzone możemy grać różnymi postaciami, którzy są zwani Operatorami. To po prostu skiny, czyli skórki - nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę. Gracze Warzone mogą odblokować ich na dwa różne sposoby.

Pierwszym z nich jest wykupienie Karnetu Bojowego i dotarcie do konkretnego poziomu, na którym odblokowuje się nowy operator lub jego skórka. Niestety nie ma tam darmowych operatorów, wymagana jest zapłata za dostęp do nagród z Karnetu.

Wykupując Karnet od razu otrzymujemy jednego operatora - główną „gwiazdę” sezonu. W drugim sezonie był to Ghost, a w trzecim Alex.

o1

Zanim wykupisz Karnet, przejrzyj więc, na których poziomach można uzyskać nowe postacie i jak one wyglądają - jeżeli ci się nie podobają, warto poczekać na nowy sezon i nowe nagrody.

Drugim sposobem odblokowania operatorów jest po prostu przejrzenie sklepu w grze w poszukiwaniu skinów. Po kupnie pakietu operatora za punkty CoD nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności - postać jest dostępna od razu.

o2

Warto jednak nadmienić, że pakiety operatorów są znacznie droższe niż Karnet Bojowy - kosztują bowiem ok. 80 zł.

Gracze korzystający z bezpłatnej wersji Warzone nie mogą odblokować niektórych operatorów, którzy są nagrodami za ukończenie Operacji Specjalnych. To misje dostępne tylko w pełnej wersji Modern Warfare.

Następnie: Call of Duty Warzone - tryb Battle Royale: zasady, jak grać

Spis treści: Call of Duty Warzone - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Call of Duty Warzone - Karnet Bojowy: cena, jak kupić i odblokować nagrody