STALKER 2 powstanie na Unreal Engine, by ułatwić tworzenie modów

Ogłoszenie nie ma związku z Epic Games Store.

Przedstawiciele GSC Game World poinformowali, że S.T.A.L.K.E.R. 2 powstanie na silniku Unreal Engine 4. Jednym z powodów ma być chęć ułatwienia prac nad modami do gry.

„To dla nas najlepszy wybór. Daje nam szansę stworzenia gry, na którą czekacie, z odpowiednią atmosferą napięcia i tajemnicy, czyli kluczowym elementem świata S.T.A.L.K.E.R.A” - napisali twórcy.

„Silnik Unreal Engine świetnie współgra też z naszym celem uczynienia moddingu łatwym i intuicyjnym” - dodali przedstawiciele studia na Twitterze.

Przy okazji, deweloperzy z GSC Game World zaznaczyli też, że ogłoszenie prac z UE4 nie ma żadnego związku z potencjalnym wyborem platform dystrybucji cyfrowej - odpowiadając od razu na pytania niektórych graczy na temat wyłączności dla Epic Games Store.

stalker2_art_uhd
Do tej pory nie ujawniono nawet jednego screenshota

S.T.A.L.K.E.R. 2 został zapowiedziany niemal dwa lata temu i ma zadebiutować w 2021 roku. Nad pracami czuwa Siergiej Grigorowicz, główny producent oryginalnej odsłony serii.

Następnie: "Babcia" grająca w Skyrima trafi do gry jako towarzysz z własnymi misjami i dialogami

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami